وزیر آموزش و پرورش با صدور دستورالعملی چارچوب برنامه توسعه سنواتی و سازمان دهی عوامل آموزشی در استان‌ها و مناطق آموزشی را در سال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ ابلاغ کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش با صدور دستورالعملی، چارچوب برنامه توسعه سنواتی و سازمان دهی عوامل آموزشی در استان‌ها و مناطق آموزشی در سال تحصیلی 95 - 94 را ابلاغ کرد.

در مقدمه این دستورالعمل آمده است؛ در ادامه اجرای سیاست راهبردی سامان دهی منابع انسانی و تحقق اهداف آن، بدین وسیله به پیوست یک نسخه از شیوه‌نامه «چهارچوب برنامه توسعه سنواتی و سازمان دهی عوامل آموزشی در استان‌ها و مناطق آموزشی در سال تحصیلی 95-94» که با بهره‌گیری از تجربیات اجرای برنامه‌های سامان‌دهی و توسعه سنواتی سال‌های گذشته و با مساعی و هم فکری حوزه‌های مرتبط با این موضوع تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ می‌شود.

براین اساس راهبری، نظارت و ارزشیابی برنامه در ستاد، برعهده مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات است و مسئولیت اجرای برنامه در استان‌ها، برعهده مدیر کل محترم آموزش و پرورش و راهبری اجرای آن، در حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی بوده و تصمیمات استانی در کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش وپرورش استان نهایی می‌شود.

متن کامل این دستورالعمل را از اینجا مشاهد کنید.

ارسال نظرات