امام جمعه اشکذر گفت: دولت یمن دولتی وابسته به آمریکا بود و با جوشش مردم در مخالفت از دولت دست نشانده آمریکایی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود، بر علیه این رژیم قیام کردند.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام  جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به 25 ماه رجب سالروز شهات امام کاظم (ع) به روایتی از ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: شیعیان در همه حال سخن حق را بر زبان جاری کنند حتی اگر در این راه دچار سختی شوند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" دوری از باطل را دیگر امر توصیه شده در این روایت برشمرد و گفت: هیچ باطل و خلاف حقی در این عالم جایگاهی ندارد.

وی به درگذشت آیت الله ابوترابی اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بودند که بیش از 30 سال پاسخگوی مسائل شرعی بود و عمر خود را صرف برطرف کردن نیازهای فکری و معنوی مردم کرد.

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشور های اسلامی گرفتار دسیسه های آمریکایی هستند، تصریح کرد: امروز بیشترین ظلم متوجه مردم یمن است و بیش از 40 روز است که این مردم مظلوم مورد تجاوز عربستان به پشتوانه آمریکا قرار گرفته اند.

وی افزود: دولت یمن دولتی وابسته به آمریکا بود و با جوشش مردم در مخالفت از دولت دست نشانده آمریکایی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود، بر علیه این رژیم قیام کردند.

امام جمعه اشکذر ادامه داد: به گفته رهبر انقلاب که فرمودند سعودی ها در این جنگ موفق نخواهند بود و همانطور که این لشکریان شیطان در جای کوچکی مثل غزه نتوانستند اراده مردم را بشکنند در یمن نیز موفق نخواهند شد.

وی به دیدار رهبر انقلاب با معلمین اشاره کرد و توضیح داد: بخش عمده ای از فرمایشات ایشان خطاب به مسئولین در مبارزه با فساد بود که این بیانات با لحن گله آمیزی همراه بود و جا دارد که مسئولین نظام در مبارزه با فساد قدم های بزرگتری بردارند.

وی ادامه داد: طبق گفته ایشان نباید به دشمن اجازه  داد که در سایه مذاکرات ملت ایران را مورد تهدید قرار دهند و در چنین فضایی که راه حلی وجود ندارد و تنها تهدید مشاهده می شود باید میز مذاکره را ترک کرد.


ارسال نظرات