به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ، جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج با مدیر و پرسنل اداره آموزش و پرورش اردکان دیدار کردند .
کد خبر: ۸۵۱۷۵۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در این دیدار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری از مقام شامخ معلمان تجلیل کرد .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی با اشاره به تهدیدات نرم دشمن بر فراگیر شدن بسیج در بین تمام اقشار جامعه بویژه دانش آموزان تأکید کرد و افزود : مدرسه به عنوان بهترین مکان برای رشد و پرورش دانش آموزان است .

در این دیدار ، مدیر آموزش و پرورش اردکان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : امروز می توانیم از پتانسیل و ظرفیت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در راستای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش بهترین استفاده را ببریم .

محمد اشرفیان گفت : آموزش و پرورش ، یک جامعه کوچک و آئینه تمام نمای جامعه است و هر کاری که در سطح جامعه صورت می گیرد در مجموعه آموزش و پرورش نیز تأثیر دارد .

وی با بیان اینکه باید بیشترین کار در زمینه امور تربیتی انجام شود افزود : با همکاری تمام نهادهای مرتبط با فرهنگ ، می توانیم جامعه و بویژه دانش آموزان را در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بیمه کنیم .

لازم به ذکر است در این دیدار که فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و سرپرست کانون بسیج فرهنگیان ناحیه اردکان حضور داشتند با اهداء شاخه های گل به پرسنل اداره آموزش و پرورش اردکان از مقام والای معلم تجلیل شد .

ارسال نظرات