خبرهای داغ:
شاه امیریان
سردار مینایی‌فرد خواستار شد:
رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با اشاره به حضور اصحاب رسانه در بین مردم و آشنایی با مشکلات، خواستار برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور اصحاب رسانه استان در رسانه ملی مرکز فارس شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۲۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار مجتبی مینایی‌فرد در اولین جلسه شورای عالی بسیج رسانه استان فارس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان فارس در دوران جنگ تحمیلی و نیز انعکاس این رزم‌آوری‌ها در رسانه‌ها و ماندگاری آنها، گفت: در اجلاسیه سال 90 سرداران و شهدای فارس، 1.5 میلیون واژه مخابره شد.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر و نقشی که رزمندگان استان فارس در آن بر عهده داشتند، اظهار کرد: اغلب فیلم‌هایی که از صحنه‌های دفاع مقدس برجای مانده است نیز کار بچه‌های استان فارس است.

مینایی‌فرد از تشکیل دو شورای تألیف، نشر و نیز شورای ترویج سیره شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: جای این دو شورا در 28 سال گذشته خالی بود و در تلاش هستیم تا برای گسترش فرهنگ شهادت به‌ صورت متمرکز عمل شود.

وی با بیان اینکه ترویج سیره شهدا در قالب کتاب گل‌واژه‌های تربیتی شهدای فارس با محورهایی چون احترام به والدین، قناعت، بهره‌وری، جلوگیری از اسراف و ... در آستانه چاپ است، تصریح کرد: باید حداقل یک هزار و 500 عنوان کتاب از شهدای فارس داشته باشیم حال آنکه این میزان کمتر از 100 عنوان است.

مینایی‌فرد با بیان اینکه در سال جاری 40 عنوان کتاب مرتبط با ایثار و شهادت رونمایی می‌شود که رونمایی از 12 عنوان آن در روزهای آینده صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در سال گذشته 40 عنوان مرتبط با شهدا در استان فارس رونمایی شد و هم‌اکنون با 100 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده‌ایم.

وی افزود: در حوزه كتاب فعاليت‌هاي خوبي در استان فارس انجام شده است اگرچه هنوز با مطلوب فاصله داريم.

مینایی‌فرد از آغاز فعالیت مجتمع فرهنگی رسول اعظم (ص) برای نمایش فیلم‌های دفاع مقدس نیز خبر داد و افزود: نمایش فیلم‌های دفاع مقدس با رویکرد دانش آموزی و آحاد مردم در این مجموعه دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه فعالان رسانه در جامعه، برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور فعالان رسانه با توجه به آشنایی آنها با مسائل روز جامعه را خواستار شد و گفت: این نشست‌های می‌تواند در قالب نشست‌های سیاسی، تحلیل روز و سایر موارد در توانمندسازی مردم برای تجزیه و تحلیل بسیار اثرگذار باشد.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با اشاره به حضور تمام قد دشمن در نبرد با جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: عرصه رسانه وظیفه دشواری را بر عهده دارد و اصحاب رسانه باید با تمام قدرت برای مقابله با دشمن تلاش خود را به‌کار بندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها