فرمانده سپاه بروجرد گفت : جوانان جهادگر سفیران کار، تلاش، خدمت و مجاهدت در مناطق مختلف ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۳۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد پاپی  نژاد روز شنبه  در بازدید از پروژه‌های عمرانی و تولیدی بسیج سازندگی پایگاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد،  افزود:۲۲ واحد دامی در شهرستان بروجرد توسط بسیج سازندگی فعال و در حال تولید محصولات محتلف دامی است.

پاپی نژاد اظهار داشت: فعال‌سازی 25 واحد تولیدی با ظرفیت 16 هزار و 500 قطعه مرغ بومی و 33 هزار و 600 قطعه انواع ماکیان در هر دوره و اشتغال مستقیم 35 نفر در شهرستان بروجرد از اقدامات مؤثر بسیج سازندگی در شهرستان بروجرداست.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در توصیف اقدامات جهاد سازندگی افزود: جوانان بسیج سازندگی سفیران کار، تلاش، خدمت و مجاهدت در مناطق مختلف کشور هستند که این فواید گسترده اثبات می‌کند جریان عظیم بسیج سازندگی را باید حفظ و تقویت کرد.

فرمانده سپاه بروجرد از فعال‌سازی 13 کلنی زنبورعسل با ظرفیت تولید بیش از 7 تن عسل در سال 93 در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با فعال‌سازی این کلونی‌های 19 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

پاپی نژاد عنوان کرد: فعال‌سازی 3 واحد تولیدی با ظرفیت تولیدی 130 تن ماهی قزل‌آلا و 50 تن انواع ماهیان خاویاری و اشتغال مستقیم 8 نفر، اهدا بیش از 40 مورد تسهیلات به مشاغل گوناگون و اشتغال بیش از 60 نفر در این زمینه، فعال‌سازی 30 کارگاه کوچک صنایع‌دستی و خانگی و اشتغال مستقیم 36 نفر و فعال‌سازی 14 کارگاه تولیدی با ظرفیت 15 تن قارچ در هر دوره و اشتغال 15 نفر از دیگر اقدامات بسیج سازندگی بروجرد در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به فعال‌سازی 5 کارگاه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات دامی و کشاورزی خاطرنشان کرد: این صنایع با ظرفیت فرآوری بیش از 900 تن در سال زمینه اشتغال مستقیم 16 نفر در بروجرد را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه بروجرد فعال‌سازی 22 واحد دامداری و اشتغال مستقیم 26 نفر در این شهرستان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته دانست و عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر فعال‌سازی واحدهای کوچک این اقدامات تأثیر بسزایی در این زمینه دارد.

پاپی نژاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه واحدهای بزرگ شهرستان بروجرد در حال حاضر فعال هستند و سوددهی مناسبی درزمینه فروش تولیدات خوددارند، اما ضرورت دارد با توجه بیشتر به واحدهای متوسط و کوچک تولیدات آن‌ها را نیز افزایش داد.

ارسال نظرات