امام جمعه میامی گفت: یکی از شاخصه های اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایمان، بصیرت و تعهد دینی است.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۵۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در هسته عقیدتی سیاسی که در نمازخانه سپاه میامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: مهمترین وظیفه معلم تزکیه، هدایت و بصیرت افزایی است که امروز با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن بصیرت افزایی بسیار ضروری است.

امام جمعه میامی همچنین به ارزش علم و پیشرفت علم و تکنولوژی اشاره کرد و افزود: هرچه علم و دانش بویژه در زمینه انتظامی و دفاعی پیشرفت کند امنیت جامعه و کشور نیز بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه به فضیلت علم بر دارایی و ثروت اشاره کرد و افزود: علم و دانش نگهبان عالم و دانشمند هستند و تا هنگام مرگ و آخرت نیز همراه انسان هستند و جایگاه علما و دانشمندان نیز همانند انیبا و شهدا است که می توانند در قیامت شفاعت کنند.

صفایی پور با بیان اینکه باید در مقابل دشمن آگاه باشیم تا چیزی از آنها کم نداشته باشیم، تأکید کرد: دشمن واقعا ترسو است و ما باید در برابر این دشمن با بصیرت و آگاهی لازم ایستادگی کنیم.

امام جمعه میامی تصریح کرد: هر حکومت و نظامی برای حفظ بقاء و استقلال امنیتش نیاز به نیرویی مقتدر دارد و در کشور ما اگر نیروهای با بصیرت و مقتدر نبودند نمی توانستیم در برابر توطئه های دشمن موفق باشیم.

وی یکی از شاخصه های اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی را بصیرت و تعهد دینی دانست و تأکید کرد: اقتدار یک نیروی مسلح بصیرت و ایمان قوی او در برابر دشمنان است.

صفایی پور پایبند بودن به قوانین اسلامی و آمادگی نظامی و تسلیحاتی را از شاخصه های دیگر اقتدار نیروهای مسلح دانست و افزود: مسلح شدن به پیچیده ترین ابزار نظامی و پیشرفت در زمینه دفاعی نباید متوقف شود تا با اتکا به خداوند متعال واقتدار نیروهای مسلح دشمن جرات نکند به مملکت ما نگاه چپ کند.

امام جمعه میامی تأکید کرد: اگر امروز دشمن بخواهد کوچکترین تعرضی به کشور ما داشته باشد تا آخرین لحظه در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد که اگر این استقامت و ایستادگی مردم و اقتدار نیروهای مسلح نبود امروز از نظام جمهوری اسلامی ایران نیز خبری نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها