رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از وقف 4 باب مغازه و یک باب منزل مسکونی در جهت حمایت از انجمن همیاران توانخواهان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر از وقف دو قطعه زمین در جهت توسعه مسجد و حسینیه در شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید ابراهیم شفقت پور با اعلام این خبر افزود: در اقدامی خداپسندانه آقایان سید محمد رضوی قوام آباد و حسینعلی حوضی هر کدام یک قطعه زمین  به ترتیب برای توسعه حسینیه روستای قوام آباد با مساحت  250 متر مربع و توسعه مسجد جامع روستای شرب العین با مساحت 290 متر مربع وقف نمود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشکذر در ادامه افزود: ارزش ریالی این دو وقف جدید 540 میلیون ریال  برآورد شده است.

یک باب منزل مسکونی و 4 باب مغازه به ارزش 30 میلیارد ریال در یزد وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از وقف 4 باب مغازه و یک باب منزل مسکونی در جهت حمایت از انجمن همیاران توانخواهان یزد خبر داد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده با اعلام این خبر افزود:آقای جلال مجاهد واقف خیراندیشی است که در اقدامی خیر خواهانه و خداپسندانه ششدانگ منزل مسکونی را درخیابان امام یزد به مساحت 633 مترمربع و هم چنین چهارباب مغازه واقع در خیابان امام  را جمعا به ارزش 30 میلیارد ریال جهت حمایت از انجمن همیاران توانخواهان یزد به تولیت اداره آموزش وپرورش استثنایی استان یزد وقف نموده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود:  نهاد وقف همواره در طول تاریخ پشتوانه مردمی در جهت برطرف کردن نیاز های اجتماعی و فرهنگی جامعه بوده است.

با مشارکت اعضای خانواده یک قطعه زمین در فیروز آباد میبد وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد از وقف یک قطعه زمین در فیروز آباد به صورت مشارکتی و توسط اعضای یک خانواده میبدی خبر داد.

حجت الاسلام مجید کرمی صبح امروز با اعلام این خبر افزود: وراث مرحومه مرضیه خانم آیت الهی در اقدامی خداپسندانه و به صورت مشارکتی یک قطعه زمین را در فیروزآباد شهرستان میبد جهت توسعه قبرستان وقف نمودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد در ادامه افزود:  این وقف اولین وقف شهرستان در سال 94 می باشد که به توفیق الهی در فروردین ماه به ثبت رسیده است.

وی اطلاع رسانی از وقف های جدید، معرفی واقفین و اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش را بهترین راهکار های گسترش فرهنگ حسنه وقف برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت شاهد گسترش این سنت حسنه در شهرستان باشیم. 


ارسال نظرات