فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: نامگذاری سنوات مختلف از سوی رهبری به عناوین اقتصادی، بیانگر اهمیت مساله اقتصادی و تلاش برای حل آن است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید برنامه ریزی و هم اندیشی شود، یادآور شد: باید با برنامه منسجم به دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حل پاره ای از مشکلات کشور در محرومیت زدایی کمک کرد.

این مقام مسئول به خاطراتی از اقدامات بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در کشور اشاره کرد و افزود: جوانان علاقمند در قالب بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: دشمن در 8 سال دفاع مقدس خاکریزهای کشور را مورد تهاجم قرار داد و در حال حاضر نیز با راه اندازی جنگ نرم، کشور را مورد تهاجم قرار دهند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با تشریح وضعیت کنونی کشور اضافه کرد: هم اکنون نیز جوانان کشور برای دفاع از کشور آماده هستند.

وی با اشاره به تهدیدهای نظامی و همچنین جنگ نرم دشمنان در ضربه زدن به نظام و جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که زمان تهدید به پایان رسیده و هم اکنون ایران به یکی از کشورهای قدرتمند تبدیل شده است.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی افزود: سال گذشته بسیج سازندگی برای 100 هزار نفر در کشور شغل ایجاد کرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اغلب مشاغل ایجاد شده نیز در همین زمینه بوده و طرح‌ها بسیار موفق اجرایی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در اشتغالزایی جوانان بسیار موثر و مفید بوده است، گفت: ایجاد شغل برای ایجاد امنیت و آرامش کشور بسیار مفید بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور باید در داخل خود کشور حل و فصل شود، تصریح کرد: نباید چشم بدوزیم که کسی خارج از کشور مشکلات ما را حل کند و اگر به این امید زندگی کنیم از مسیر انقلاب خارج شده‌ایم.

سردار کرمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های کشور در زمینه سازندگی اضافه کرد: کشور ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید با تیزبینی آنها را کشف کرده و در مسیر سازندگی به کار بندیم.

ارسال نظرات