استاد اخلاق حوزه علميه اردبيل از ناجا به عنوان نيرويي كارآمد و مقتدر ياد كرد و گفت: اخلاق مداري و مردم داري از افتخارات نيروي انتظامي است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۱۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،حجت الاسلام و المسلمين "علي موسوي" استاد اخلاق حوزه علمیه اردبیل،در جمع كاركنان انتظامي "نير" اخلاق را شريف ترين دانش معرفي كرد و گفت: اخلاق شريف ترين دانشي است كه انسان با بكارگيري دستورات آن در شاهراه هدايت قرار گرفته و به روح و جسم خود طراوت و نشاط مي بخشد.

وي افزود: از بعد اجتماعي اگر انسان به قواعد و احكام اخلاق پايبند باشد آرامش وجود او را فراگرفته و مردم از اخلاق و كردار و رفتار پسنديده او بهره مند شده و لذت خواهند برد.

استاد اخلاق حوزه علميه اردبيل در ادامه از ناجا به عنوان نيرويي كارآمد و مقتدر ياد كرد و گفت: اخلاق مداري و مردم داري از افتخارات نيروي انتظامي بوده و كاركنان پرتلاش اين نيرو با اقدامات خود امنيت پايدار را برقرار و توطئه هاي دشمنان را خنثي كرده اند.

حجت الاسلام و المسلمين "موسوي" به كارآمدي و اقتدار نيروي انتظامي در جامعه و اهتمام جدي كاركنان به امر به معروف و نهي از منكر اشاره و بيان داشت: پليس در احيا و نهادينه كردن اين فرضيه الهي نقش خود را به نحو مطلوبي ايفا كرده است.

 

ارسال نظرات