مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر:

نسل کشی شیعیان در یمن اهداف دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر گفت: هدف تهاجم آل سعود نسل کشی شیعیان در یمن است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۲۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،حجت‌الاسلام علی حسنی مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه شهرستان نیر با اشاره به حملات گسترده آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن اظهار داشت: کشتار مسلمانان بی گناه در کشور یمن و کودک کشی و نسل کشی توسط عربستان اشتباه بزرگی است که آل سعود تاوان آن را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا با این تفرقه انگیزی ها مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

حجت‌الاسلام حسنی با بیان اینکه آل سعود با این کشتار چهره واقعی خود را نمایان کرد افزود: عربستان با این جنایت زمینه نابودی خود را فراهم کرده است چرا که در این باتلاقی که فرو رفته به سادگی نجات نمی‌یابد.

وی افزود: امروز عربستان سعودی که خود را مالک و حافظ حرمین شریفین می داند، سپاه و لشکر و امکاناتش تحت اختیار امریکا و اسراییل است و شب و روز مردم بی گناه و کودکان یمن را می کشد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه شهرستان نیر با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم یمن، افزود: همه کشورهای مسلمان باید از همه لحاظ مالی، فکری و غیره از مردم مظلوم یمن حمایت کنند و مسلمانان نسبت به هر یک از ملت ها و جوامع اسلامی احساس مسئولیت کنند، منافع جهان اسلام نیز مستلزم حمایت از ملت مسلمان و انقلابی یمن است.

حجت‌الاسلام حسنی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایت‌های آل سعود، تصریح کرد: آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند در مقابل جنایات وحشیانه آل سعود سکوت کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار