مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هویت دینی، انقلابی، علمی و خانوادگی در جامعه تقویت شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: سپاه و آموزش و پرورش در تقویت هویت دینی، انقلابی، علمی و خانوادگی در جامعه همکاری کنند.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید جواد حسینی شب گذشته در محفل انس و الفت هیات رئیسه سپاه امام رضا(ع) و مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در مجتمع فرهنگی هویزه مشهد برگزار شد ضمن تشکر از مساعدت سپاه امام رضا(ع) با آموزش و پرورش در امر تربیت و تعلیم اظهار داشت: مدیریت فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مهم در سال گذشته بالاترین سطح همدلی و همزبانی است.

وی افزود: در درجه اول سپاه و بعد هم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ما را در امر مهم تعلیم و تربیت دانش آموزان بطور ویژه همراهی کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: فعالیت های سپاه و آموزش و پرورش در پنج مورد باید رشد یابد؛ ضمن اهمیت هویت دینی مردم ایران بایستی برای تقویت آن تلاش مضاعف کرد.

وی در ادامه تقویت هویت انقلابی و روحیه استقامت و ایستادگی را مهم عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به رتبه اول علمی ایران در منطقه تاکید کرد: باید در جهت حفظ و افزایش هویت علمی کشورمان گام های بزرگتری را برداریم.

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا جز ایران نتوانسته هویت خانوادگی خود را حفظ کند گفت: بایستی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره معصومین(ع) در حفظ هویت خانوادگی نیز تلاش کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها