خبرهای داغ:
معاون عملیات و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: ارتقاء توان دفاعی گردان‌ها و بالا بردن روحیه رزمی هر گردان از اهداف رزمایش مدافعان حرم بود.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

احمد حضرتی معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس با عنوان مدافعان حرم در منطقه عمومی تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش خاطر نشان کرد: هدف گردان های بیت المقدس این است که با استفاده از تاکتیک های دفاع از کوی  بر زن، امداد و نجات و پدافند غیر عامل با هدف کانالیزه کردن نفوذ دشمن در هنگام بحران و اجرای عملیات تاخیری بتواند در برابر اینگونه تهدیدات مقابله کند که الحمدالله این عملیات به صورت عملی توسط بسیجیان به اجرا در آمد و موفقیت آمیز بود.

وی تأکید کرد: این گردان‌ها با اجرای طراحی سناریوی مقابله با تهدیدات و فرضیات و برآوردهای بررسی شده به صورت 36 ساعت به مثابه تهدید شهرستان با رویکرد دفاعی نامنظم مقابل هدف  دشمن رخنه شده عملیات تأخیری را به اجرا در آوردند.

حضرتی تصریح کرد: این گونه رزمایش ها هدف ارتقاء توان دفاعی گردانها وبالا بردن روحیه رزمی و سنجش توانایی میزان عملکرد هر گردان را برآورد می سازد ودر هنگام وقوع تهدید می تواند با ذهنیتی از قبل داشته و اجرا شده مقابل هر گونه توانایی دشمن با ایمانی راسخ و توانی ارتقاء یافته به هر گونه تهدید دشمن پاسخ کوبنده دهند.

معاون عملیات و آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه یادآور شد: بسیجیان و پاسداران به تأسی از ولی امر مسلمین آماده صف آرایی در مقابلهر گونه سازوبرگ دشمن هستند.

 

4001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها