خبرهای داغ:
سید محمد حسینی بیان کرد: نشان دادن قدرت بسیجیان و تجدید میثاق با شهداء از بارزترین پیامدهای رزمایش بیت المقدس می‌باشد که ما بسیجیان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۵۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه رزمایش مدافعان حرم عنوان کرد: به حول قوه الهی نیروهای خوبی در رزمایش گردان های بیت المقدس با عنوان مدافعان حرم شرکت کردند که این نشان گر آماده بودن نیروهای بسیجی در تمامی عرصه است.

وی گفت: حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای یک گردان نیرو برای رزمایش اعزام کرده است که از روستاهای منطقه اقبال شرقی بودند که در قالب سه گروهان برای اجرای عملیات های مختلف در این دو روز رزمایش به میدان آمده اند.

حسینی با اشاره به پیامدهای برگزاری رزمایش اذعان داشت: نشان دادن قدرت بسیجیان و تجدید میثاق با شهداء از بارزترین پیامدهای رزمایش بیت المقدس می‌باشد که ما بسیجیان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هرکس که دلش با این نظام و انقلاب است و هرکس که برای این ارزش ها و آرمان ها قلبش می تپد بسیجی است و هر وقت هم لازم باشد پا در عرصه جهاد خواهد گذاشت.

حسینی در پایان گفت: پیام ما بسیجی ها به مردم این است که بسیجی ها با پیروی از شهدا همیشه در میدان هستند و خواهند ماند و در اطاعت از رهبرمان همیشه ثابت قدم هستیم.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها