سردار سپهر شریعت، امام(ولی فقیه) و امت مومن را سه معیار ارزشمند جمهوری اسلامی در پایداری نظام اسلامی دانست و بیان کرد: پاسداران و بسیجیان نقش ممتازی در انسجام امت اسلامی دارند و همواره پیشرو و جلودار در تحکیم امت اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

 

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران،  سردار سپهر معاون هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه کربلا در جمع پاسداران و بسیجیان این سپاه با بیان مطلب فوق افزود: بنای دشمن و استکبار بر نابودی نظام اسلامی  بوده و همواره  ازگسترش نظام الهی ارزشی اسلام   در  جهان در هراس بوده است.

 

سردار محمد حسین سپهر در همایش عقیدتی سپاه کربلا گفت: استکبار در مواجهه با نظام اسلامی برای ادامه حیات اسکباریش 3هدف را در نظر دارد 1- نابودی انقلاب اسلامی 2- ایجاد تغییر در رفتارجمهوری اسلامی 3- ملزم کردن جمهوری اسلامی درهمراهی تصمیمات مستکبرین با موضوعات منطقه و بین الملل.

 

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه  گفت: استکبار برای اسقاط نظام اسلامی لحظه ای درنگ ندارد و همیشه راه های جدیدی را امتحان میکند  لذا اگر توفیقی در اسقاظ نظام اسلامی نداشت  اتکال و هوشیاری   پاسداران ، بسیجیان  و مردم مومن  ایران اسلامی تحت زعامت ولی فقیه آگاه  حضرت آیت الله خامنه ای بوده که قدرت استکبار را تضعیف نموده است.

 

سردار سپهر ادامه داد: دشمنان وقتی در یافتند نمی توانند نظام را اسقاط کنند با شیوه های مرموز دیگر  چون تغییر رفتار  در جمهوری اسلامی با دو روش روی آوردند؛ 1- تغییر رفتار در رهبری انقلاب 2- تغییر رفتار در مردم به گونه ای که از مواضع  تبعیت با  رهبری   فاصله بگیرند و در واقع امت و رهبری را  همانند دوران امام علی(ع) که  مردم را با ولی خدا جدا کرده و امام(ع) را خانه نشینش کردند، از هم جدا کنند.

 

وی سومین هدف و خواسته دشمنان  اسلام را ملزم کردن جمهوری اسلامی به همراهی در سیاست های مستکبرانه دشمنان انسانیت و اخلاق در مباحث منطقه و بین الملل دانست و اظهار داشت: در این عرصه حساس امت اسلامی در  تبعیت و همراهی با ولی فقیه  برای تحکیم تمدن اسلامی نقش بزرگی دارند همانگونه که اگر ارتباط امت  با رسولان الهی نبود هیچ پیامبری موفق به ابلاغ رسالت نبود.

 

سردار سپهر  شریعت، امام(ولی فقیه) و امت مومن  را سه معیار ارزشمند جمهوری اسلامی در پایداری نظام اسلامی دانست و بیان کرد: پاسداران و بسیجیان نقش ممتازی در انسجام امت اسلامی دارند و همواره پیشرو و جلودار در تحکیم امت اسلامی هستند.

 

 بسیجی فعال نمایندگی سپاه،  تقوی و تدین را در کسب معنویت  پاسداران در درجات بالا خواند و گفت: اگر پاسداران و بسیجیان تقوی و ایمان نداشته باشند و اهل نماز شب و اخلاق حسنه نبوده و دارای تعهد نباشند نظام دچار خدشه خواهد شد.

 

وی اساس کار سپاه را توجه به امورات فرهنگی دانست و ادامه داد: کار نظامی در مراتب بعدی سپاه قرار دارد و در این میان نقش روحانیت و مروجین فرهنگ ، نقش راهبردی است.

 

این مسئول مساجد و روحانیت را  دو اصل قدرتمند در حفظ نظام خواند و افزود: سپاه برای حفظ ارزشها و نظام اسلامی باید نقش تاریخی ایفا کند و با بصیرت دینی و سیاسی  معنویت  را  در بین پاسداران و بسیجیان مومن خود بیفزاید.

 

وی با اشاره به ماجرای ناموفق و دست ساخته استکبار در  11 سپتامبر   به منظور ایجاد برخورد بین تمدن غرب و تمدن اسلام بیان کرد: اندیشه استکبار از سال 2005 برآن بود تا در بین مسلمانان تفرقه انداخته و مسلمانان را با قومیت ها و قبیله ها و گروههایی بعضا نوظهور به جان هم بیاندازند و خنثی سازی و اسقاط اسلام را در میان مسلمانان کلید بزنند و تا حدودی با خلق داعش، تکفیری و ...  در ماجرای قتل عام مردم  مظلوم و بی دفاع یمن، توسط آل سعود گام مرموزانه ای برداشتند.

 

این مسئول تعمیق سیاسی، دینی پاسداران را از تاکیدات مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت:  در تاریخ امروز هم کسانی هستند که همانند دوران صدر اسلام هم جبهه امام (ع) و هم جبهه معاویه را فتنه می دانستند و عصرامروز در زندان با امام و ولایت فقیه بوده اند اما حرفی را می زنند که دشمنان اسلام را خوشحال می کنند.

 

وی تکلیف امروز را تکلیف راهبردی و تاریخی خواند و افزود: انسجام بین امت و ولایت تکلیف  پاسداران و بسیجیان ولایتمدار است و این راهبرد بزرگ و موثر سپاه در عرصه های سخت و حساس است.

 

سردار سپهر با  نوید به مومنان انقلاب اسلامی  با بیان سخنان امام (ره) گفت:« پیروزی نظام و انقلاب اسلامی را خدا تضمین کرد لذا موفق می شویم حکومت اسلامی را شکل داده و پرچم اسلام را از همین سرزمین به دست صاحب آن حضرت بقیه الله الاعظم عج تحویل خواهیم داد و باصدور انقلاب که در راستای اهداف و احکام محمدی(ص) است به سیطره و ظلم  جهانخواران خاتمه داده و راه ظهور منجی کل را هموار می کنیم

 

وی  با اشاره به سخنان الهام بخش حضرت ولی فقیه الامام خامنه ای ابراز امید واری کرد: به فرموده آن مقام عظما: «فلسطین کلید رمز آلودی است که در های فرج را به روی امت اسلامی می گشاید و براساس مصداق قران کریم  و روایات ائمه(ع) قبل از فرج  و ظهور امام عصر عج اسرائیلان در هر کجا باشند با جستجوی مسلمانان  مومن شناسایی شده  و به سزای جنایات خود خواهند رسید و رژیم غاصب از بین خواهد رفت، انشاالله تعالی

 

 در ادمه همایش  پس از قرائت بیانیه مشترک نمایندگی ولی فقیه و سپاه  با حضور سردار سپهر، حجت الاسلام غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا،  و مسئولین این سپاه  از برترینهای حوزه عقیدتی سیاسی مجموعه سپاه کربلا تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها