خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با حضور فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۰۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام قدیمی نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در نظام وحیانی جهان تقسیم بر جهان حسی و جهان غیبی می شود که جهان حسی عبارت است از قوانین فیزیک، شیمی، ریاضی و ستاره شناسی و پزشکی و انواع و اقسام فرمول هایی که برای ساختن انواع ماشین ها ، موشک ها ، رسانه ها و ... بکار می رود .

وی افزود: در جهان غیبی فرمول هایی که وجود دارد صد میلیارد برابر بیشتر از فرمول های جهان حسی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا از آن طرف دنیا آمد در طبس و گرفتار شن های طبس گردید و نقشه های آمریکا نابود شد، ابراز کرد: این شن ها لشکر غیبی خدا بودند.

حجت الاسلام قدیمی نژاد خاطرنشان کرد: اگر می خواهید قوانین حسی جهان را یاد بگیرید کتابهای زیاد وجود دارد مثل فیزیک ، شیمی ، ریاضی و ... اما اگر می خواهید قوانین غیبی جهان را یاد بگیرید، کتابی داریم به نام قرآن کریم، در این قرآن از قوانین غیبی است و متخصصان قوانین غیبی جهان انبیاء سپس اولیاء و ائمه معصومین (ع) و بعد از آن هم علمای اسلام و به ترتیب همه کسانی که می خواهند نقش عالم اسلامی و معلم دینی را بازی کنند دارا هستند.

گفتنی است در این مراسم مرادی فرمانده، حجت الاسلام آزادمنش مسئول نمایندگی ولی فقیه، فرماندهان و کارکنان حوزه های مقاومت و مسئولین رده های ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم حضور داشتند.

شایان ذکر است پخش سرود شهید مطهر و تجلیل از مربیان و برترین های عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های این مراسم بود.



ارسال نظرات