خبرهای داغ:
امام جمعه آوج گفت: شاخصه بارز سبک زندگی اسلامی بر اساس رضایت خداوند متعال می باشد به طوری با استفاده ار ابزارهایی همجون قرآن مراجع تقلید می توان با دیدکاه قرآن کریم آشنا شد و بر اساس نظر و دیدگاه خداوند زندگی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۱۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

 حجت الاسلام ضیاالدین هاشمی امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی دارای تعریفی جامع است چرا که تمامی زوایا و ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی را در بر می گیرد  در این میان، سبک زندگی اسلامی به هرگونه منش و روشی گفته می شود که بر مبنای دین اسلام باشد.

 وی با اشاره به شاخص های بارز سبک زندگی اسلامی افزود: شاخص بارز سبک زندگی اسلامی بر اساس رضایت خداوند متعال می باشد به طوری که با استفاده از دیدگاه های قرآن می توان زندگی خود را براساس موازین اسلامی بنا کرد.

این مسئول با بیان اینکه تقلید ازکشورهای بیگانه به سبک زندگی آسیب می زند،ادامه داد: امروزه تفلید از کشورهای بیگانه به سبک زندگی اسلامی لطمه وارد می کند و دشمنان نظام و اسلام در صدد ایجاد نقشه و توطئه بر علیه فرهنگ اسلامی هستند تا فرهنگ خود را به کشورهای اسلامی غالب کنند .

 امام جمعه آوج اضافه کرد: در این امر ضروری است فرهنگ اسلامی را به درستی  شناخته تاهویت دینی شیعیان در معرض تقلید قرارنگیرد از سوی دیگر،آسیب رساندن به دیگران کاملا در اسلام ممنوع است.

هاشمی با بیان اینکه   الویت مهم سبک زندگی اسلامی پرستش همراه با بصیرت است تصریح کرد: هدف از خلقت انسان، پرستش همراه با بصیرت و معرفت است که باید یکی ازالویت‌های مهم سبک زندگی اسلامی باشد چرا که هر کسی که به خدا نزدیکتر است از جهالت و نادانی نیر به دور است.

وی حیا،عفت کلام، سلامت اخلاقی و خانوادگی را از ویژگی های بارز سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: شایسته است سلامت اخلاقی خانواده براساس دین باشد تا پایه های  زندگی خانوادگی مستحکم شود.     

ارسال نظرات
پر بیننده ها