رئيس انجمن مهارتهای فردی ورزشهای همگانی مازندران از برگزاری همايش ملی ورزشی ثبت رکورد کشور به ميزبانی بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

 

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران،به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر ؛مولود کفشي در نشست هماهنگی ستاد برگزاری این همایش ملی در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر افزود: این دوره از مسابقات ثبت رکوردهاي ايران براي اولين بار در سطح مازندران و براي سومين بار در سطح کشوری برگزار مي شود.

 

وي با بيان اينکه اين مسابقات سوم خرداد ماه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار می شود، يادآور شد: مقدمات لازم براي برگزاري اين دوره از مسابقات با همکاري همه جانبه مسئولان شهري و استاني فراهم شده است و اميدواريم با همکاري مسئولان ادارات و نهادها و شرکتها در ادامه راه، شاهد برگزاري مناسب و با اقتدار اين دوره از مسابقات باشيم.

 

رييس انجمن مهارتهاي فردي ورزشهاي همگاني مازندران با اشاره به اينکه مقرر شده بود که اين دوره از مسابقات با حضور بيش از ۱۵۰ رشته ورزشي برگزار شود، گفت: به دليل زمان کمي که در اختيار داشتيم و برگزاري يک روزه اين مسابقات، مقرر شد ورزشکاران در ۵۰ رشته ورزشي از سراسر کشور حضور يابند.

 

کفشي افزود: اين دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران زن و مرد در رشته هاي مختلف ورزشي برگزار مي شود که اميدواريم با شناسايي استعدادهاي مختلف در شهرستان بهشهر، بتوانيم رکوردهاي خوبي را براي اين شهرستان ثبت کنيم.

 

وي همچنين هدف از برگزاري اين دوره از مسابقات به ميزباني بهشهر را حضور ورزشکار رکوردار بهشهری در ۳ ماده اعلام کرد و يادآور شد: امیدواریم در این همایش هم شاهد ثبت رکوردهای بیشتر توسط ورزشکاران بهشهری باشیم.

 

کفشي گفت: در اين دوره از مسابقات شهرستان بهشهر در سوم خرداد، ميربان ۱۰۰ تا ۱۳۰ ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور در ثبت رکوردهاي کشوري در ورزش هاي مختلف همگاني است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها