به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وگرامیداشت مقام معلم واستاد شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه ای با همین موضوع در جوار پنج شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارا.. قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر آیت ا.. معلمی در این مراسم ضمن بیان اینکه راه و روش،منش وافکار وایده های شهید مطهری می تواند برای نیروهای عقیدتی وسیاسی خصوصا سپاه و بسیج الگو باشد گفت :  شهید مطهری در هنگام شهادت هیچ مسئولیت وجایگاه اداری نداشت ودشمن در پی این کار،اندیشه وتئوری انقلاب را هدف قرار داده بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این موضوع که الآن استکبار جهانی از این باور واعتقاد ما در هراس است افزود :  شهید مطهری پاسدارباورهای دینی بود،غیرتمند بود،به این معنی که از ناموس دین حراست می کردوهرگز با انحراف و فرد منحرف کنار نمی آمد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر ادامه داد : اینکه امام(ره)در مورد شهید مطهری فرمود"پاره تن من معنای زیادی دارد"همانگونه که رسول خدا(ص)درباره سلمان فارسی فرموده بود که سلمان از ما است،چون به لحاظ مکتبی با رسول خدا پیوند داشت وپیوند امام راحل با شهید مطهری نیز چنین بود واین پیوند ،سلمان را اهل ومطهری را پاره تن می سازد.

معلمی اظهار نمود : امام در پرورش شهید مطهری زحمت کشید،شاگرد او بود وخوب او را می شناخت ودر شهادتش سوخت واین مصیبت بزرگ را تحمل کرد.

آیت ا.. معلمی در ادامه با بیان این نکته که دشمن دارد علیه این ملت کار می کند عنوان کرد : کسانیکه درون نظام بودند وبریدند وفتنه سال88 را به پا کردند حقیقتاً باید برای اینها تاسف خورد ومی شود از این انحراف در داخل نظام فهمید که دشمن کار کرده وتعدادی را از نظام جدا کرده است،در این وادی هرکس که با دشمن همصدا شد خواسته یا ناخواسته اگر متوجه شد که در دام دشمن هست می بایست دست و پا می زد واز این منجلاب خارج می شد.

خطیب نمازجمعه قائم شهر اذعان داشت :  مقام معظم رهبری بارها و بارها صریح وشفاف ابعاد فتنه را تشریح،تبیین ومحکوم کردند،فتنه گران را درآغاز کارارشاد کردبرای پیوستن به ملت وبرای نجات خودشان ازآن جهنمی که استکبار برای آنها درست کرده ،اما آنها با خیره سری به کجرویهای خود ادامه دادند.

 وی ادامه داد : همه ما به بزرگترهایمان احترام می گذاریم به شرطی که طرف مقابل هم حرمت وجایگاه خود را بشناسد وآلت دست دشمن نشود،اما متاسفانه القائات دشمن آنچنان در برخیها اثر می کند که حجت روشن را هم نمی پذیرد.

وی درپایان به سخنی از امام صادق(ع)در موضوع اطاعت از رهبری اشاره نمود و خاطر نشان کرد : در زمینه دوری از اختلافها وکجرویها باید به سه موضوع دقت داشت "شناختن رهبر،اطاعت از امر او و اگر اختلافی در جامعه پیش آمد با ارجاع به رهبری آن را حل وسخن رهبری فصل الخطاب باشد.

در پایان این مراسم نیز از 10نفر مربیان عقیدتی سیاسی و مربیان نظام تربیتی شجره طیبه صالحین با اهدای لوح وجوائز تقدیر وتجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها