دانش‌آموز گلوگاهی ساکن جزیره کیش، پس از پیداکردن چک ۴۰۰ میلیون ریالی آن را به صاحبش بازگرداند.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

 



 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه گلوگاه، امیرحسین عظیمی و خانواده‌اش که حدود دو سال است به دلیل شغل پدرش به جزیره کیش سفر کرده‌اند، جمعه شب به یکی از مراکز تفریحی توریستی این جزیره رفتند.

او که دانش‌آموز کلاس اول دبیرستان است، هنگام ورزش کردن متوجه کاغذ سفیدی می‌شود که روی زمین افتاده است، آن برگه، یک فقره چک ۴۰۰ میلیون ریالی در وجه حامل بود که امیرحسین موضوع را با پدرش محمد عظیمی در میان می‌گذارد.

صبح روز شنبه، پدر این دانش‌آموز، چک را به معاونت اجتماعی منطقه تحویل داده و آنها نیز پس از هماهنگی با بانک عامل، صاحب چک را شناسایی و او را از نگرانی بیرون آوردند.

امیرحسین عظیمی،از سوی مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه و فرماندار کیش مورد تقدیر قرار گرفت.

این دانش‌آموز، هدف از کار خود را احترام به حقوق شهروندی و بجا آوردن رسم امانتداری عنوان کرد و گفت: از اینکه توانستم فردی را از نگرانی بیرون آورم بسیار خوشحالم.

محمد عظیمی پدر امیرحسین نیز به خبرنگار ما گفت: پسرم در شهر گلوگاه مازندران درس خوانده و حدود دو سالی است که به دلیل قبول مدیرعاملی یکی از مجموعه‌های بین‌المللی کیش، در این جزیره سکونت داریم و خوشحالم که پایه‌های تحصیلی و آموزشی فرزندم از شهرستان گلوگاه، شهر مردان غیرتمند بوده که او اکنــــون نیز در هر شهر و دیاری تحصیل کند، بیشتر موفقیت‌هایش را مـــــدیون معلمان گلوگاهی است.

وی در پایان گفت: از مسئولان جزیره کیش به‌ویژه مدیر مدرسه و رئیس آموزش‌وپرورش کیش که پس از این اقدام فرزندم، او را مورد تشویق قرار دادند نیز قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها