خبرهای داغ:
امام جمعه گالیکش در جمع بسیجیان این شهرستان گفت : همه دلسوزان نظام و معتقدین به ولایت ورهبری باید در صحنه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۳۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ امام جمعه گالیکش در جمع بسیجیان این شهرستان گفت : در ایام حساس ومهمی هستیم همه دلسوزان وعلاقمندان به نظام و معتقدین به ولایت ورهبری باید در همه صحنه ها حضور داشته باشند وسعی کنند مردم را به تکالیفشان ووظیفه اسلامی شان آشنا کنند.

وی درادامه افزود : امروز این حکومت و این نظام سخت نیازمند حمایت وهمکاری نیروی جوان ونیروهای معتقد به نظام جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی در ادامه بیان کرد :شما همه مستحضر هستید و می بینید دشمن تبهکار مرتب توطئه می چیند ونقشه می کشد ودر تلاش و کوشش است تا بتواند به اسلام ومسلمین وکشورهای اسلامی مخصوصا نسبت به این انقلاب صدمه و ضربه بزند .

امام جمعه گالیکش در ادامه با اشاره به هوشیاری نیروهای دلسوز انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان گفت :همان طور که دشمن مرتب نقشه می کشد توطئه می چیند به این نظام وبه این حکومت الهی و اسلامی صدمه بزند ما هم باید در فکر و اندیشه این باشیم که ازچه راهی می توانیم جلوی این دشمن ظالم ستمگر را بگیریم وتوطئه هایش را خنثی کنیم ومردم عزیزو شریف ما را که همیشه در صحنه بودند در صحنه نگهداریم.

وی درادامه افزود : مخصوصا نیروهای متعدد انتظامی وسپاهی وبسیجی وبالاخص نیروهای آموزش وپرورش باید بسیج شوند و جواب دشمن را قاطعانه بدهند.

حجت الاسلام موسوی همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای جوان و نیروهای معتقد برای ما نعمت است ،گمان نمی کنم در هیچ مملکتی ودر هیچ کشوری این اندازه نیروی های جوان معتقد درصحنه باشند که دلشان میخواهد کار کنند دلشان می خواهد این اسلام را حفظ کنند دلشان می خواهد ولایت را بیش از بیش در اذهان مردم متمرکز کنند پس باید این نعمت بزرگ را شاکر باشیم قدر دانی کنیم ،از این نیروها تشکر کنیم .

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآوری کرد :سپاه الحمدالله در همه صحنه ها موفق بوده و باید به این وظیفه وتکلیف شرعی والهی اش عمل کند.

امام جمعه گالیکش با اشاره به توطئه جدید دشمن نسبت به تقسیم لبنان، سوریه، عراق وافغانستان گفت :اینها نقشه می کشند همه کشورهای اسلامی را به کشورهای کوچکی تقسیم کنند بکنند تا توان ایستادن در مقابل دشمن و بیگانه نداشته باشند و در نظر دارند کاری بکنند تا حالت فعالیت وتلاش ودر صحنه بودن را ازمردم ما ومسلمانان بگیرند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در پایان گفت :اگر می خواهیم اسلام را یاری بکنیم مقدمه اش یاری نظام وحکومت است اگر میخواهیم هر خدمتی به قرآن واسلام بکنیم مقدمه اش امروز این نظام وحکومت و مردم مسلمان هستند پس بنا براین از همه شما مسئولین وهمه شما دست اندرکاران همه شما عزیزان که دل می سوزانید و دل داه اید به این نظام وحکومت وبه ولایت تقاضا داریم درصحنه باشید برنامه ریزی کنید تلاش و کوشش کنید سعی کنید جلوی این توطئه های ونقشه های شوم شیطانی دشمن را بگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها