جانشین سپاه قدس در بابلسر:

خاکریزهای نبرد هزاران کیلومتر به عقب رانده شده است/ پشت دشمنان هر روز بیشتر از دیروز می‌لرزد

جانشین سپاه قدس گفت: پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی، نه تنها این انقلاب پویا و زنده مانده است بلکه خاکریزهای نبرد نیز هزاران کیلومتر به عقب رانده شده.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۷۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

 

خبرگزاری بسیج مازندران، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادبود سردار جاویدالاثر مدافع حرم "سیدجلال حبیب‌الله‌پور" که در مصلی المهدی(عج) بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک حادثه نیست بلکه یک مکتب انسان‌پرور است.

 

وی با بیان اینکه شهید شاگرد موفق مکتب مجاهدت و ایثار است، گفت: امشب همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا یک بار دیگر اعلام کنیم که همراه و ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

 

جانشین سپاه قدس افزود: ما شیعه هستیم و تشیع تنها مکتبی در دنیا است که رهبرانش بدون استثنا شهید شده‌اند.

 

قاآنی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، همه دنیای استکبار کمر همت بسته‌اند تا با این نظام برخورد کنند چراکه احساس کردند دوباره مکتبی در دنیا شکل گرفته است که پرچمدار انسان‌های آزاده خواهد شد.

 

وی با اشاره به نحوه آغاز جنگ تحمیلی در کشور، عنوان کرد: دشمن از همان ابتدا، جنگ را از درون شهرها آغاز کرد و مثل آب خوردن و در روز روشن فرزندان ما را به شهادت می‌رساند.

 

جانشین سپاه قدس خاطرنشان کرد: پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی، نه تنها این انقلاب پویا و زنده مانده است بلکه خاکریزهای نبرد نیز هزاران کیلومتر به عقب رانده شده.

 

قاآنی با بیان اینکه ایران کانون تربیت همه دلیرمردان شده است، افزود: دشمنان هر روز یک توطئه و فتنه جدید طراحی می‌کنند تا نگذارند این انقلاب به جلو برود.

 

وی اظهار کرد: اگر امروز آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌آشام در هر کجا به یکی از کشورهای اسلامی دست‌درازی کنند، در مدت کوتاهی دلیرمردانی در خاک آن کشور پیدا می‌شوند که مقابل آنها خواهند ایستاد و در دهانشان خواهند کوبید.

 

جانشین سپاه قدس ادامه داد: پشت دشمنان هر روز بیشتر از دیروز می‌لرزد و نگران این هستند که اگر جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران را نگیرند چه برسر آینده‌شان خواهد آمد.

 

قاآنی با بیان اینکه آمریکا در عراق و افغانستان 3 هزار میلیارد دلار هزینه کرد و چیزی به دست نیاورد، گفت: روزی که آمریکا قصد خروج از عراق را داشت به جای مذاکره با سران عراق به ایران پیغام داد و این نشان از عظمت ایران اسلامی دارد.

 

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها با مردم عراق در جنگ بودند ولی خواستار گفت‌وگو با ایران بودند چون می‌دانستند که کانون قدرت ایران است.

 

جانشین سپاه قدس افزود: به جایگاهی رسیده‌ایم که آمریکا هر کاری که بخواهد بکند، ایران در محاسباتش جایگاه خاصی دارد.

 

قاآنی با بیان اینکه آمریکا از تجهیزات، ابزار و امکانات جنگی ایران نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: ترس اصلی آمریکایی‌ها از صلابت، رشادت و شهادت‌طلبی ملت ایران است.

 

وی در پایان اظهار کرد: رزمندگان ما راه و رسم جنگ شرافتمندانه را به جوانان کشورهای مسلمان منطقه می‌آموزند و این است که دنیا را در برابر ما به زانو درآورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها