طلابیان با بیان اینکه دولت گرفتار هراس شده است، افزود: اینکه فکر کنید دشمن ما را تهدید کند و هیچ پاسخی از ما نشنود، باعث نرم شدن او در مذاکرات می‌شود، خیال باطل است.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۷۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در خطبه‌های نماز جمعه بابلسر با بیان اینکه هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای مورد اعتماد رهبری و ملت هستند، گفت: تیم مذاکره‌کننده باید به گوش‌زدهای رهبری و ملت توجه کنند تا در دام ازپیش تعیین شده غرب نیفتند.

 

وی افزود: ملت ایران زیر بار هیچ امضایی که عزتش را زیر سوال ببرد، نمی‌رود.

 

امام جمعه بابلسر با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با معلمان نمونه کشور، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که با سیاسی بازی به نقشه پلید خود برسد.

 

طلابیان تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران باید مراقب ترفندهای طرف مقابل باشد تا از خطوط قرمزی که رهبری تعیین کرده‌اند عبور نکند.

 

وی تاکید کرد: ایران زیر بار هیچ تهدید، زور و تحریمی نخواهد رفت.

 

خطیب جمعه بابلسر با بیان اینکه غرب در حال مذاکره با ایران است ولی دائما کشور ما را تهدید می‌کند، گفت: متاسفانه کسی از دولت پاسخ تهدید آنها را نمی‌دهد.

 

طلابیان با بیان اینکه دولت گرفتار هراس شده است، افزود: اینکه فکر کنید دشمن ما را تهدید کند و هیچ پاسخی از ما نشنود، باعث نرم شدن او در مذاکرات می‌شود، خیال باطل است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن یک قدم به جلو بیاید و پاسخی به آن داده نشود، قدم بعدی را برمی‌دارد.

 

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: دولت باید نترسد و از عظمت ملت ایران دفاع کند.

 

طلابیان با اشاره به تصویت قانون نظارت بر مذاکرات هسته‌ای در کنگره آمریکا، گفت: مجلس ما هم باید با تصویب این قانون، با آمریکا مقابله به مثل کند تا حساب کار دست دشمن بیاید.

 

وی در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم بابلسر در مراسم یادبود سردار جاویدالاثر مدافع حرم سیدجلال حبیب‌الله‌پور، اظهار کرد: مردم ایران به اهل بیت(ع) عشق می‌ورزند لذا فرزندان خود را در این راه فدا می‌کنند.

 

خطیب جمعه بابلسر خاطرنشان کرد: سیدجلال به نمایندگی از همه مردم شهرستان بابلسر، سینه ستبر خود را در مقابل گلوله تکفیری‌ها قرار داد.

 

طلابیان در پایان خطاب به فرزندان این شهید بزرگوار، گفت: شما تنها نیستید و همه مردم بابلسر با شما هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها