قدرانی سرهنگ حسین‌نژاد از یاوران برگزاری یادبود "شهید مدافع حرم"

فرمانده سپاه بابلسر ضمن تشکر از آحاد مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان بابلسر به جهت زنده نگاه داشتن روحیه جهاد خصوصا فرهنگ شهید و شهادت، از حضور پرشور و با صلابت همه اقشار و امت حزب الله در مراسم یادبود شهید مدافع حرم سید جلال حبیب الله پوردر مصلی المهدی(عج) بابلسر قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۷۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد از تمامی کسانی که در برگزاری مراسم یادبود سردار جاویدالاثر مدافع حرم سیدجلال حبیب‌الله‌پور، سپاه بابلسر را یاری نمودند، به وپژه پرسنل سپاه ناحیه بابلسر، گردان امام حسین(ع)، پایگاه‌های مقاومت، بسیجیان و فرماندهان رده‌های مسجد جوادالائمه، شهدای علقمه کاظم آباد، مردم خوب و قدرشناس و هیت امنای مساجد جوادالائمه و شهدامحله، ریاست شورای اسلامی بابلسر، فرماندار محترم و معاون فرماندار، بخشدار هادیشهر، ریاست اداره برق، شهردار بابلسر، ادراه اوقاف، بنیاد شهید، صنعت معدن، اصناف، هیت رزمندگان، پیشکسوتان و اداره تاکسیرانی تشکر و قدردانی کرد.

 

وی در ادامه افزود: هر ملتی و هر کشوری یک وجه تمایز با کشورها و ملت‌های دنیا دارد. وجه تمایز کشور و ملت بزرگ ما در توجه آنان به اهمیت جهاد است. جهاد یعنی زنده نگاه داشتن دین. احیای شعائر دینی، حفظ و صیانت از انقلاب.

 

جهاد معبری است برای رسیدن به خدا، دیدار با خدا. خداوند برای مجاهدان یک مراتبی را برای رسیدن به خود تبین فرمودند. آنجایی که در حدیث قدسی اشاره می‌فرماید: من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته.

 

یعنی هرکس مرا طلب کند پیدا خواهد کرد و هر کس مرا پیدا کند خواهد شناخت و وقتی مرا بشناسد دوست دارم می‌شود و وقتی به من علاقمند شد عاشقم می‌شود و آن وقت است که من عاشق و دوست‌دار او می‌شوم  و در نهایت خداوند در این حدیث قدسی اشاره به پرداخت دیه به مجاهدان در راه خودش می‌کند و می‌فرماید هرکه را من کشتم دیه  و خون بهای او برعهده  من است. خب بالاترین دیه‌ای که خداوند به مجاهدانی که در راه احیای دین اسلام به شهادت می‌رسند بل احیا عندهم یرزقون است که خداوند وعده فرمودند. اما از آن طرف هم خداوند به ما زمینی‌ها فرمودند ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا. گمان نکنید آنانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند. پس جهاد معبری است برای رسیدن به قرب خدا.

 

به برکت همین جهاد امروز انقلاب اسلامی جغرافیای نفوذش را در جغرافیای تحت نفوذ دشمن گسترش داد و همین نفوذ انقلاب فضای تنفس دشمن را گرفت.

 

امروز مدل فرهنگی تفکر بسیجی در سوریه و عراق کاملا برای دنیای استکبار عریان و محسوس است، سازمان‌های نظامی عراق، سوریه و حتی یمن به خوبی به جبهه استکبار نشان داد که تفکر بسیجی کاربرد فرا ایرانی دارد. به عنوان مثال : داعش در پتانسیل ارعاب بود، بازیگردانان پشت صحنه این سناریو خطرناک، فکر می‌کردند اگر اراده کنند، می‌توانند بر کشورهای اسلامی وملت‌های مسلمان منطقه مسلط شوند و قطعا پیروزند. ولی به برکت همین تفکر بسیجی و تفکر عاشورایی، تمام معادلات امریکا و غرب خصوصا شیوخ سرسپرده عرب، طومارش در هم پیچیده شد و ناکارآمدی محاسبات غرب در مواجهه با این تفکر در این جبهه هم رخ نمایی کرد.

 

امیدواریم همانطور که در دفاع مقدس با همین تفکر، پوزه امریکا و ایادی آنان را به خاک مالیدیم، در این جبهه نیز انشالله با نصرت الهی شاهد به خاک مالیدن پوزه امریکا و سران مرتجع عرب توسط جبهه مقاوت باشیم. انشالله

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار