با حضور استاندار لرستان صورت گرفت؛

بهره برداری از مساجد روستاهای رازباشی و رستم خوانی شهرستان خرم آباد

مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی لرستان از به بهره برداری رسیدن مساجد روستاهای رازباشی و رستم خوانی شهرستان خرم آباد با حضور استاندار لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۸۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: مساجد روستاهای رازباشی و رستم خوانی شهرستان خرم آباد با حضور استاندا، فرمانده سپاه و مسئول بسیج سازندگی استان لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی به بهره برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه مسجد روستای رستم خوانی بیران شهر استاندار لرستان 15 میلیون تومان را برای تکمیل محوطه این مسجد اختصاص داد افزود: این مسجد در زمینی به مساحت 300 متر مربع و با 220 متر زیربنا و با بیش از 60 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.

مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی لرستان گفت: اعتبار احداث مسجد روستای رستم خانی از محل کمک های قرارگاه قرب کوثر، استانداری لرستان و دیگر منابع تامین و توسط سازمان بسیج سازندگی لرستان احداث شده است.

ملک محمدی ادامه داد: همچنین مسجد روستای راز باشی نیز با اعتبار 60 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 300 متر و با زیربنای 200 متر ساخته شده است و اعتبار آن از از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر و استانداری لرستان تامین شده است.

وی بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و همچنین آغاز عملیات احداث سه کانال آب بر در شهرستان بروجرد را از دیگر برنامه های صورت گرفته با حضور استاندار و فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار