فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: به برکت فضای همدلی و همزبانی آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و سپاه خراسان رضوی رتبه اول همکاری های مشترک در امر تربیت و تعلیم در کشور را کسب کردند.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۳۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غلامرضا احمدی شب گذشته در محفل انس و الفت هیئت رئیسه سپاه امام رضا(ع) و  مدیران و معاونین آموزش و پرورش که به مناسبت بزرگداشت  هفته معلم در مجتمع فرهنگی هویزه مشهد برگزار شد با اشاره به این که جایگاه و شان مقام معلم بسیار رفیع است و بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته معلم امسال گواه همین موضوع بود اظهار داشت : به برکت فضای همدلی و همزبانی در استان ، آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و سپاه رتبه اول همکاری های مشترک این بخش در کشور را کسب کردند.

وی ادامه داد: امروز میدان جنگ عوض شده و در واقع با یک نبرد فرهنگی روبرو هستیم که آموزش و پرورش علمدار میدان مبارزه در برابر این جنگ است.

وی با تقدیر از فعالیت ها و تعاملات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت آموزش و پرورش استان و همچنین وزارت آموزش و پرورش با سپاه و بسیج ادامه داد: خوشبختانه برگزاری کیفی و مطلوب اردوهای راهیان نور یکی از دستاوردهای مهم این بخش بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها