خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت علامه شهید استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی در سپاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عارف پور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس و قاری برجسته کشوری استاد ذاکری برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۱۷۸۴۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
مراسم بزرگداشت علامه شهید استاد مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی در سپاه با  حضور حجت الاسلام و المسلمین عارف پور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس و قاری برجسته کشوری استاد ذاکری برگزار شد .


به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسمی با عنوان بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه زرقان در سالن همایشات شهرداری این شهر برگزار شد . در این جلسه که با تلاوت  قرآن قاری محترم کشوری استاد ذاکری شروع شد حجت الاسلام و المسلمین زارعی مسئول  محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرقان ضمن خیرمقدم گویی ، فرارسیدن هفته  عقیدتی را تبریک گفتند و فرمودند: دیدگاه اسلام در مقابله با دشمن شخصی برخورد همراه با نرم خویی است اما در مقابل دشمن دین میفرماید " اشداء علی الکفار " ، پس در زمانی  که دشمن قصد نابودی دین ما را کرده است دیگر مدارا معنی ندارد . 

ایشان همچنین در خصوص مسائل یمن نیز فرمودند : عربستان با حمایت هفت کشور از جمله آمریکا و اسرائیل جنگ را شروع کرده و بدون اجازه آمریکا حتی یک گلوله هم شلیک نمیکند . ایشان اقدام عربستان را یک اقدام وحشیانه دانستند .  

در ادامه حجت الاسلام و المسملین عارف پور مسئول محترم عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی  فقیه در سپاه فجر فارس ضمن تبریک هفته عقیدتی فرمودند شهید مطهری (ره) نتیجه  زحمات خودش را که همان شهدت در راه خدا و دین بود گرفت و موفق شد در طول حدود شصت سال زندگی و تلاش ضمن خدمت به اسلام موجب بیداری امت های بعد از خود شود وی افزودند : باید این واقعه را تسلیت هم گفت از این رو که ما آنچنان که باد شهید مطهری را نشناختیم و این عزیز از انقلاب گرفته شد . ایشان فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی را تفکرات صحیح و مبازر با انحرافات شهید مطهری در حوزه علمیه و دانشگاه ها و مدارس دانست و گفت علم وی جواب بسیاری از انحرافات است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها