خبرهای داغ:
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شركت گاز بر تسريع در روند توسعه گازرسانی در روستاهای شهرستانهای کلاله و مراوه تپه و رفع مشکلات موجود باید همت مظاعفی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزاش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالکریم رجبی عصر امروز در نشست مشترک مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان گلستان با عبدالکریم رجبی نماينده شهرستان مینودشت ،کلاله ،گالیکش ومراوه تپه درمجلس شوراي اسلامي ، برزگر فرماندار شهرستان کلاله وتاجی فرماندار مراه تپه که به منظور بررسی و حل مشکلات حوزه گازرسانی شهرستانهای کلاله و مراوه تپه برگزار شد، اظهار کرد: شركت گاز بر تسريع در روند توسعهگازرسانی در روستاهای شهرستانهای کلاله و مراوه تپه و رفع مشکلات موجود باید همت مظاعفی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر شاهد اقدامات خوبی از سوی شرکت گاز استان گلستان در روند توسعه گاز رسانی در استان بودیم و نیاز است که شهرستانها و روستاهای محروم استان گلستان مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موانع موجود در مسير اجراي پروژه ها و تسريع درصدورمجوزهاي مربوطه از مبادی ذیربط یکی از موضوعاتی است که مشکلاتی در روند گاز رسانی ایجاد کرده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: از مجموع 117روستای شهرستان کلاله تاکنون 65 روستا گازرساني شده و از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.

وی افزود: درحال حاضرعمليات اجراي گازرساني به تعداد 6 روستاي شهرستان كلاله نيزدر حال انجام است كه امید است با گاز رسانی به این روستاها تعداد روستاهاي بهره مند از گاز اين شهرستان به 71 مورد خواهد رسيد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:در شهرستان مرزی مراوه تپه نیز تعداد 102 روستا وجود دارد که پس از گاز رسانی به شهر مراوه تپه شرایط گاز رسانی به روستاهای آن نیز فراهم شده که تاکنون توانستیم 10 روستای آن را از نعمت گاز برخوردار نمائیم ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 17 روستا در دست اجرا و 20 روستای دیگر نیز در دست برنامه و هدفگذاری می باشد.

جمال لیوانی در ادامه با توجه به بند ((ق)) تبصره 2 مصوبه مجلس شورای اسلامی به منظور سرعت بخشیدن گازرسانی به روستاها ، به تشریح موانع و مشکلاتی که مانع تسریع اجرای برنامه ها و اهداف شرکت بویژه در زمینه روند گازرسانی می شود پرداخته و خواستار مساعدت وحمایتهای مسئولین استان در این رابطه شد.

در راستا گازرسانی به روستاهای این مناطق نماینده و فرمانداران شهرستانها آمادگی خود را برای آزاد سازی مسیر اعلام کردند و مقرر گردید با جدیت هر چه بشتر اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها