ملت ایران اسلامی هیچ ترسی از رژیم آل‌سعود نداشته و ندارند و این مهم را از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور فعال دانشمندان بزرگ در صحنه‌های مختلف بین‌المللی به ارث برده اند.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۸۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
مجتبی صدیقی، مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی  20 اردیبهشت در تجمعی که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه اراک، رئیس و معاونان فرهنگی این مرکز دانشگاهی و جهاد دانشگاهی استان به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن در دانشگاه اراک صورت گرفت، گفت: تمامی جوامع اسلامی باید در بسیجی همگانی از مردم مظلوم و بی دفاع یمن دفاع کرده و زمینه پیروزی جوامع مسلمان را فراهم آورند.

وی با بیان این مطلب رژیم آل سعود تمامی حمایت‌های لازم را از سوی رژیم غاصب اسرائیل و امریکای جنایتکار برخوردارست، اضافه کرد: آل‌سعود رژیمی بسیار ضعیف و ناکارآمدست که هیچگونه تجهیزاتی برای نبرد با یمن در دست نداشته و تمامی سلاح‌های جنگی خویش اهعم از هواپیما، موشک و غیره را از دیگر کشورهای به اصطلاح ابرقدرت تهیه می‌کند.

صدیقی اظهارکرد: مردم یمن بدانند اگر امروز به واسطه بسته بودن راه‌ها نمی‌توانیم به صورت میدانی در صحنه باشیم، اما دل‌های ما و دیگر جوامع مسلمان به عشق شما و دیگر مردم مظلوم جهان می‌تپد.

وی بااشاره به این مطلب که مسلمانان آزادیخواه و مستقل از اقدامات مردم مظلوم یمن و دیگر ملل بی دفاع با قدرت حمایت می‌کنند، اعلام کرد: مسلمانان باید همواره از خط مشی بزرگان دینی خود پیروی کرده و زمینه پیروزی را در کشورهای خود رقم زنند.

صدیقی در ادامه سخنان خویش به اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: ملت غیور و فهیم ایران اسلامی اقتدار و بزرگی خود در صحنه‌های بین‌المللی را مدیون مقاومت، ایثار و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌داند.

وی بابیان این نکته که جوانان و نوجوانان امروز نیز عزت و جانفشانی خود را از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ارث بردند، اظهارکرد: دشمنان سعی دارند با تخریب نیروی ایمان و اعتقادات دینی جوانان مسلمان به اهداف شوم پلید خود برسند.

صدیقی در بخشی از سخنان خویش جرأت نداشتن هواپیماهای جنگی رژیم آل‌سعود در تعرض به هواپیمای باری ایران اسلامی در حریم هوایی یمن را حاکی از اقتدار و عظمت بی‌مانند ایران اسلامی در میادین بین‌المللی عنوان کرد.

وی حجب و حیای جوانان و نوجوانان اسرانی را زبانزد در تمامی صحنه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، پزشکی، اقتصادی و .... برشمرد و اضافه کرد: جوانان با رعایت حیای ایرانی که منطبق با موازین اسلامی است اجازه سوء استفاده از حریم دیگران را به خود نمی دهند؛ اما اگر مجبور شوند در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

این مقام مسئول مطرح کرد: ما در این تجمع اعلام می‌کنیم پای تمامی هزینه‌های مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی ایستاده‌‌ایم و تیغ برنده جوانان و نوجوانان به بیگانگان اجازه تعرض نخواهد داد.

صدیقی گفت: ملت ایران اسلامی هیچ ترسی از رژیم آل‌سعود نداشته و ندارند و این مهم را از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور فعال دانشمندان بزرگ در صحنه‌های مختلف بین‌المللی به ارث برده اند.

وی در ادامه بابیان این مطلب که دشمنان و استکبار جهانی با سنگ‌اندازی از پیشرفت جوانان مسلمان جلوگیری می کنند، اظهارکرد: دعوای ما به جوامع غربی و امریکایی در خصوص مباحثی همچون هسته‌ای، حقوق بشر و دیگر مباحث اجتماعی و اقتصادی نیست، دشمنی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه حق و باطل تعریف می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در پایان، امروز صدای مقاومت مظلوم یمن و دیگر کشورهای بی‌دفاع در اوج مجاهدت در جهان طنین‌انداز شده است و این وظیفه ماست که از آنان دفاع کرده و در تجهیز کردن این ملل مظلوم از نظر فکری کوتاهی نکینم.

یادآور می‌شود؛ تجمع دانشجویان دانشگاه اراک، رؤسا، مسئولان فرهنگی این مرکز دانشگاهی و جهاد دانشگاهی استان مرکزی با شعارهای الله اکبر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود نفرت و انزجار خود از رژیم آل‌‌سعود را اعلام و اقدامات این رژیم را محکوم کردند.

ارسال نظرات