خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن بیان روایتی از مادر شهید گفت: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
سردار سید محمد تقی شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با بیان اینکه همسران و مادران شهدا با صبر و متانت و پاکدامنی فقدان شهید عزیزشان را تحمل کردند، اظهار داشت: اینها ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی با ذکر خاطره ای از مادر شهید که ممکن است شرح حال بسیاری از مادران همسران و فرزندان شهدا باشد، افزود: چند سال پیش به منزل خانواده شهیدی رفتیم و از مادر شهید خواستیم خاطره ای برایمان تعریف کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: مادر این شهید با تعجب از اینکه ما از وی خواسته بودیم خاطره تعریف کند می گفت: من هر روز با فرزندم زندگی می کنم.

وی ادامه داد: این مادر شهید وقتی تعجب ما را از این حرفش دید بیان کرد که من روز و شبم را با فرزند شهیدم می گذارنم و سپس دو مورد از گذران زندگی خودش با فرزند شهیدش را برای ما تعریف کرد که درس آموزنده ای برای همه ما است.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: مادر این شهید می گفت چند وقت پیش پسرم آمد و در حیاط را زد وقتی در را باز کردم هر چه اصرار کردم داخل نیامد، به وی گفتم هر روز داخل می آمدی اما امروز چرا نمی آیی؟ که ایشان گفت چند روز پیش منزل کسی رفتی که حساب مال وی درست نیست. من گفتم من نمی دانستم و پسرم گفت باید جبران کنی و "رد مظالم" بدهی تا من به شما سر بزنم.

شاهچراغی افزود: مادر این شهید به نقل مورد دیگری از شهیدش پرداخت و می گفت: روزی به مزار شهدا رفتم و از دور دیدم که قبر پسرم باز است و وی نیز نشسته و پاهایش به طرف داخل قبر آویزان است و به من گفت جلو نیا. من گفتم من به دیدن تو آمدم ولی وی اسم یکی از بستگان را آورد و گفت که فلانی چند روز مریض است شما چرا از وی خبر نمی گیری، من گفتم نمی دانستم و شهید به من گفت برگرد برو و هر وقت به آن مریض سری زدی و صله رحم را به جا آوردی بیا تا من نیز به نزد تو بیایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها