بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد:
یادواره استانی 39 شهید ورزشکار کردستان بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره استانی 39 شهید ورزشکار کردستان روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری فجر بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده سپاه بیت المقدس و مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و مسئولین ادارات و ارگان های دولتی و جامعه ورزشی حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرستان در این مراسم گفت: بسیاری از ورزشکاران و غیورمردان این استان در میادین مختلف جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و در راه دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، ما مسئولان باید جوانان را بافرهنگ ایثار و شهادت که ارث شهدای ماست آشنا کنیم تا آن‌ها از این ارزش‌ها غافل نشوند.
حامد جولایی اظهار کرد: بسیاری از جوانان ما در زمان هشت سال جنگ تحمیلی حضور نداشتند و شاهد ایثارگری‌های شهدای جان‌ بر کف ما نبودند و به همین خاطر وظیفه ما برگزاری چنین یادواره
‎‎هایی است تا جوانان راه و رسم جوانمردی و ایثار را از شهدا یاد بگیرند و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.
وی در پایان اضافه کرد: همه باید در مسیر ترویج و گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر ورزشکار تلاش کرده و الگوهایی مثل شهدا را به مردم معرفی کنیم
.

در این یادواره از خانواده 39 شهید ورزشکار استان کردستان با اهداء لوح و تندیس تقدیر شد و یاد وخاطره شهدای ورزشکار گرامی داشته شد.

یادواره استانی 39 شهید ورزشکار کردستان به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس بر گزار گردید.


ارسال نظرات