امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد حاصل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۱۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد و ترویج فرهنگ ایثار و تکریم پیشمرگان مسلمان کُرد در حفظ و حراست از نظام اسلامی، معرفی شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد و مجاهدت ها و فداکاری های آنان به آحاد جامعه به همت کمیته دانشجویی کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد,  یادواره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد با حضور جمعی از مسؤلان و خانواده های شهدای دیواندره دیروز در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: کشور ایران از ملتی با گویش‌ها، مذاهب و اقوام مختلف تشکیل شده ولی چون انقلاب اسلامی انقلاب الهی بود همه مردم با وجود تفاوت‌ها یکرنگ و یک‌صدا در کنار هم در پیروزی انقلاب سهیم بودند.


وی  با اشاره به نقش پیشمرگان مسلمان کرد در ثبات و پاسداری از انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیشمرگان کرد مسلمان به تمامی توطئه‌های دشمنان که قصد ایجاد تفرقه و ضربه زدن به انقلاب را در استان‌هایی همچون کردستان، کرمانشاه و ... داشتند پایان دادند.


 باباشاهی افزود: پیشمرگان مسلمان کرد نماد وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی است و امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدای پیشمرگ مسلمان کرد حاصل شده است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس بر شناساندن و معرفی پیشمرگان مسلمان کرد به جامعه به ویژه نسل‌های جوان تاکید کرد و گفت: امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی در نقطه مرزی همچون کردستان در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدای پیشمرگ کرد مسلمان و خانواده‌های آنان به دست آمده است.


در پایان این یادواره از خانواده های تعدادی از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد تجلیل شد.


ارسال نظرات