خبرهای داغ:
بعد از ظهر دیروز صورت گرفت:

دیدار پاسداران و سرگروه های حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با استاد شجره طیبه صالحین استان قزوین

بعد از ظهر دیروز پاسداران و سرگروه های حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با استاد شجره طیبه صالحین استان قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت الله اسلامی استاد شجره طیبه صالحین در حاشیه دیدارپاسداران ناحیه امام سجاد(ع) به مباحث معرفتی اشاره کرد و اظهار داشت: عنوان واجب الوجود و ممکن الوجود یافت می شود و واجب الوجود به این معنی است که وجود حتمی و صد در صد است و امکان شک نیست.

وی خاطر نشان کرد: ممکن الوجود شاید باشد و اگر علتی یافت شد پیدا می شود و در رابطه با واجب الوجود تنها وجود حتمی خدا است و ذات احدیت از علم، قدرت و حیاط جدا نیست که این وجود حتمی است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان هستیم که فضیلت های بسیاری دارد و با روزه گرفتن فلاح و رستگاری بدست می آید که در سعادت و شقاوت جزء  ممکن الوجودها هستیم و از خدا بخواهیم تا عاقبت بخیر شویم که این بهترین دعا است.

اسلامی اذعان داشت: در روش و سبک زندگی و به خصوص در حلقه های صالحین می بایست موضوع مهدویت تبیین شود که لازمه عاقبت بخیری است.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه رمضان ماه عبادت پاکی و صلابت است و باید از آن استفاده کافی را ببریم.

 استاد شجره طیبه صالحین استان قزوین تأکید کرد: تشکیلات صالحین را هر چه بهتر و قوی تر تقویت کنید که این حلقه های صالحین تأثیر بسزایی در افراد بسیجی دارد.

وی گفت: سپاه واقعأ ولایت شعار است و همیشه پشتوانه ولایت فقیه بوده و تنها مجموعه ای که در مقابل استعمارگرها ایستادند همین پاسداران بودند و در عرصه اقتصادی، سازندگی سپاه همواره پیش قدم بوده است.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها