خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/20

برگزاری 27 برنامه در سطح شهرستان سربیشه به مناسبت هفته عقیدتی

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه سربیشه با بیان اینکه 27 برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان انجام گرفته است گفت: دیدار کارکنان سپاه سربیشه با امام جمعه شهرستان در این هفته انجام شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
 مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهار کرد: اسلام هراسی و اسلام ستیزی پدیده تازه ای در جغرافیای اروپا و آمریکا نیست، تاریخ مواجهه غرب با اسلام و جهان اسلام نشان می دهد که این پدیده همواره به اشکال مختلف و با فراز و نشیب هایی وجود داشته است.

وی عنوان کرد: آنچه این پدیده را نسبت به گذشته متفاوت می کند اسلام هراسی با بحران تمدنی و اقتدار غرب به معنی قدرت جهانی و فراهم شدن شیفت قدرت از جغرافیای سرزمینی و فرهنگی غرب به شرق از یک سو و معمای قدرت و امنیت برای رژیم صهیونیستی و احساس تهدید بقاء این رژیم در شرایط قدرت یابی نرم افزاری اسلام و جهان اسلام از سوی دیگر است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه سربیشه با اشاره به اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی یک پدیده تاریخی، فرهنگی و سیاسی است افزود: اسلام هراسی از حیث تاریخی به دوران جنگ های صلیبی بر می گردد و در تداوم زمان، حضور خود را در روح و ذهن انسان غربی حفظ و باز تولید نموده است.

وی با اشاره به اینکه 27 برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان انجام گرفته است گفت: برگزاری جشن میلاد امیرالمومنین حضرت علی(علیه السلام)، نشست حلقه های صالحین ویژه سربازان، دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران که در این راستا از خانواده شهید شاهین فر و شهید موسایی دیدار به عمل آمد، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و بخش ها، همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی بسیج و تجلیل از مربیان نمونه با حضور مسئولین ادارات و کارکنان ناحیه و بسیجیان، عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان از جمله برنامه های اجرا شده در این هفته بودند.

وی ادامه داد: هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی که در بسیج فعالیت دارند با آمادگی کامل در راستای منویات مقام معظم رهبری در بین مردم و اقشار جامعه حضور دارند.

دیدار کارکنان سپاه سربیشه با امام جمعه شهرستان

حجت الاسلام سنجری در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه رجب و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: یکی از ابتکارات امام بزرگوار تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار داشت: یکی از خلاء هایی که قبل از انقلاب در نیروهای مسلح وجود داشت بحث معنویت بود که در این زمینه تعمیق معنویت و نظامی گری یکی از شاهکارهای امام (ره) است و تا الآن هم ادامه دارد.

امام جمعه سربیشه در ادامه گفت: سپاه در زمینه مبارزه با شبیخون فرهنگی و محرومیت زدایی نیز کارهای ارزشمندی انجام داده است که می توان به تشکیل حلقه های صالحین و بسیج سازندگی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها