خبرهای داغ:
دربیانیه بسیج جامعه زنان گلستان :

حمله عربستان به یمن اقدام تجاوزکارانه به یک کشور مستقل است

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایاتآل‌ سعود در یمن، حمایت خود از مردم مظلوم و بی‌پناه این کشور را اعلام کردند
کد خبر: ۸۵۱۸۱۱۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج ، دراین بیانیه که توسط بسیج جامعه زنان استان گلستان منتشر شده است، آمده است:بار دیگر استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه های خبری به نمایش گذاشت تا به جهانیان نشان دهد که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقیقت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

آنها گویی عظمت و اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده اند و از یاد برده اند که ما تحت لوای (الله اکبر و لا اله الا الله محمد رسول الله) عهد ظلم ستیزی بسته ایم.

امروز روز یک صدای و اتحاد مسلمین در برابر جنایات عظیم آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و صد البته در سکوت مرگبار رسانه های جیره خوار و کذاب خبری.

حمله ناجوانمردانه عربستان به مردم یمن اقدام تجاوزکارانه آشکار به یک ملت و کشور مستقل است.

گسترش موج بیداری اسلامی و به تبع آن قیام ملت های آزادیخواه علیه سلطه قدرت های شیطانی و استکباری ، باعث ایجاد رعب و وحشت در دل نظام های سلطه گر و حکومت های دست نشانده منطقه شده است . خیزش های مردمی در جهان بخصوص جهان اسلام بشارت دهنده دوران جدیدی است که طبق وعده خداوند در قرآن به حکومت مستضعفان و صالحان بر زمین منجر می شود و طومار ظلم ظالمان را برای همیشه از جهان بر می چیند..

قطعاً ملت مظلوم یمن با مقاومت، صبر و تحمل، نصرت و پیروزی را به دست خواهد آورد و خواری و ذلت از آن رژیم آل‌سعود متجاوز خواهد شد و نشانه‌های آن نمایان شده است.

بسیج جامعه زنان سپاه نینوا ، ضمن محکوم نمودن تجاوز رژیم سعودی با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی از ملت‌های آزاده جهان می‌خواهیم رسالت انسانی خویش در حمایت از حقوق ملت یمن و مقابله با ظالم و متجاوز را به انجام رساند.

از خداوند متعال برای مسلمین جهان عزت و سربلندی و نصرت در برابر کافران را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها