پیکر شهید «محمد دباغچی» که از پس از ۳۳ سال مفقود الاثری به کشور بازگشته در کرج تشییع و در امامزاده حیدر منطقه ی کلاک به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۲۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
مراسم تشییع پیکر «شهید دباغچی» در کرج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر شهید «محمد دباغچی» که از پس از ۳۳ سال مفقود الاثری به کشور بازگشته در کرج تشییع و در امامزاده حیدر منطقه ی کلاک به خاک سپرده خواهد شد.
شهید”محمد دباغچی” از رزمندگان اعزامی استان فارس که طی عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و از آن پس جز شهدای مفقود الاثر قرار داشت که در جدیدترین عملیات تیم تفحص شهدا در منطقه ی کردستان عراق شناسایی شد.

 شهید دباغچی متولد سال ۱۳۳۳ در شهرستان جهرم می باشد که پس از ۳۳ سال به میهن اسلامی بازگشته است و بدلیل سکونت خانواده ی این شهید در کرج، مراسم تشییع نیز در این کلانشهر برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، پیکر این شهید والا مقام روز پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا چهارراه امام (میدان کرج) تشییع خواهد شد و پس از آن به امامزاده حیدر (ع) در منطقه ی کلاک منتقل و در گلزار شهدای این امامزاده دفن خواهد شد.

گفتنی است، مراسم وداع با شهید چهارشنبه شب در منزل شهید به آدرس میدان آزادگان به سمت حسن آباد بلوار امام رضا (ع) اردلان 1 کوچه شاهد پلاک 38 بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
همچنین براساس اعلام خانواده این شهید والا مقام  مراسم یادبودی روز جمعه در امامزاره حیدر(ع) از ساعت 16 برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر «شهید دباغچی» در کرج برگزار می شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها