به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه
همایش حکمت مطهر در ایجرود به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۶۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان گفت: مجاهدت عالم اسلام شناس با قلم، اندیشه درست و راه مستقیم را به مردم می شناساند و مردم وظیفه دارند که دنباله رو این افراد باشند، حافظان دین و اعتقادات مردم و یاورمردم در زمان غیبت، عالمان هستند.

حجت السلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه زنجان درهمایش حکمت مطهرسپاه ناحیه ایجرودضمن تبریک هفته عقیدتی وروز معلم گفت: میراث دار ارزش های پیامبران و معصومین (ع) دردوران غیبت عالمان هستند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه امامان (ع) پاسداری از رسالت و سنت پیامبر است، افزود: در دوران غیبت امام عصر (عج) این وظیفه بر دوش عالمان است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم وظیفه دارند دنباله رو عالمان باشند تصریح کرد: این افراد حافظان دین و اعتقادات مردم و یاورمردم درزمان غیبت هستند.

وی با اشاره به اینکه نوشته های شهید مطهری مقتضای زمان است یاد آور شد:شهیدمرتضی مطهری، افکارواندیشه های نابی داشت که جوانان میتوانند با بهر گیری از آن، ایمان و اندیشه خود را بیش از پیش تقویت کنند.

وی تصریح کرد: مطهری وامثال مطهری،عالمانی هستند که با قلم خود درراه اسلام وکشورشان مجاهدت می کنند و راه مستقیم را به مردم می شناسانند.

حجت السلام خاتمی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی سیاسی،مختص روز خاصی نیست افزود: باید تمام سال به این روزتوجه داشت،چرا که سپاه زمان شناس و دشمن شناس با اقدام به موقعه و به اندازه، همیشه با همه توان و قدرت، خودش را وقف پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی مطلق امام جمعه شهرستان ایجرودگفت: شهید مطهری مرزهای اندیشه راروشن کرد وآثارو نتایج آن هنوزپا برجاست.

حجت السلام محمدی مطلق افزود: شهید مطهری زنده است و فقط در بین ما نیست،راه مطهری و بینش او در حال حاضر روشنگر راه هاست وعقیده واندیشه،مطهری زنده است.

نماینده ولی فقیه شهرستان ایجرود دراین مراسم گفت: دفاع وحفاظت ازمرزهای فیزکی آسان ترازمرزهای عقیدتی است.

حجت السلام تیموری افزود: شهید مطهری در شرایط قبل از انقلاب ازعقیده های ناب اسلامی دفاع کرده و در حال حاضر با نوشته هایی که ازخود به جا گذاشته است نیزازمرزهی اسلام دفاع می کند.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال در عرصه عقیدتی و سازندگی تجلیل شد.

ارسال نظرات