نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ایجرود گفت: شاخص ترین ویژگی سپاه و بسیج انقلابی بودن و انقلابی ماندن آن است و بالاترین عملکرد سپاه همدل و دلسوز وهمراه مردم بودن است.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۶۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ حجت السلام محمد علی تیموری در گفتگو با نوین خبر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) گفت : نیروی عظیم بسیج نیروی عظیم ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ایجرود گفت: شاخص ترین ویژگی سپاه و بسیج انقلابی بودن و انقلابی ماندن آن است و بالاترین عملکرد سپاه همدل و دلسوز وهمراه مردم بودن است.

حجت الا سلام علی تیموری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) گفت : نیروی عظیم بسیج نیروی عظیم ملت ایران است و شاخص ترین ویژگی سپاه و بسیج انقلابی بودن و انقلابی ماندن آن است.
وی افزود: تبیین ونشست روشنگری باعث تقویت بیش از پیش پایه های فکری، اعتقادی واخلاقی مردم شهرستان ایجرود شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به فعال بودن سپاه درعرصه های مختلف اجتماع تصریح کرد: بالاترین عملکرد سپاه ،همدل و دلسوز بودن و همراهی مردم درزمینه های مختلف است.

حجت السلام تیموری با بیان اینکه حلقه های صالحین سبب تقویت اندیشه های ناب شده است،خاطر نشان شد:مسائل روشنگری،بصیرت افزایی منجر به حضورهمیشه وحداکثری بیش از پیش مردم درعرصه های مختلف اجتماع شده است.
وی با اشاره به اینکه سپاه بر اساس و پایه اسلام ناب محمدی شکل گرفته است، افزود: هیچ جریان سیاسی تا به حال نتوانسته سپاه را از مسیر و هدف اصلیش که ولایت مداری وپشتیبانی از ولایت فقیه است، منحرف کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ایجرود تصریح کرد: این نهاد اسلامی هرگز وامدار هیچ جریانی نخواهد بود و دلیل استقلال و اقتدارش همین اسلام و ولایت فقیه است.
وی افزود: این نهاد همواره، هم سو با ولایت ودین اسلام بوده و خواهد ماند.
حجت السلام تیموری با اشاره به شعار سال، دولت و ملت ،همدلی و همزبانی تصریح کرد: خدمت به مردم از وظایف این نهاد است وهمدلی وهمزبانی بین اقشار مختلف بیش ازپیش نمود پیدا کرده وسبب اتحاد مستحکم تر مردم و دولت شده است.

ارسال نظرات