رئیس تربیت بدنی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مربیان ورزشی با به روز کردن اطلات آموزشی و فرهنگی خود می‌توانند برای رشد ورزش کشور گام‌‎های مؤثری بردارند، گفت: مربیان در کنار آموزش مهارتی و فنی به تربیت اخلاقی ورزشکاران توجه کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۶۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱


سردار کاظم یزدانی در همایش طلایه‌داران ورزش و مروجان اخلاق اظهار داشت: باید اخلاق ورزشی و معرفت در بین ورزشکاران کشور اشاعه یابد چراکه این عرصه یکی از سه رکن تحصیل، تهذیب و ورزش که مورد تاکید مقام معظم رهبری برای تربیت انسان است را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: هریک از ارگان‌های دولتی و ادارات باید برای افزایش همدلی و تحقق شعار سال 94 تلاش کنند چراکه توجه به این امر سبب پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها در عرصه‌های گوناگون کشور می‌شود.

رئیس تربیت بدنی سپاه خاطر نشان کرد: ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی باید به زمینه‌های فعالیت خود آگاه و آشنا شوند و در کنار پرداختن به آموزش فنی و مهارتی به ارائه تربیت اخلاقی و فرهنگی نیز توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی ارگان‌های دولتی و مردم سبب رشد و توسعه فعالیت‌های مختلف در سطح کشور می‌شود، گفت: داشتن ورزشکاران با اخلاق و با فرهنگ در سطح کشور می‌تواند برای رشد و توسعه چشمگیر فعالیت‌های ورزشی مؤثر واقع شود.

ارسلان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد: عرصه تعلیم و تربیت بسیار مهم است که این امر فقط برای وزارت ورزش نیست و برای پیشرفت ورزش کشور نیاز به بازنگری و توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه باید خلاء فرهنگی ورزش کشور احساس شود، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی فعالیت‌های ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزش فرهنگی فعالان عرصه ورزش در استان زنجان افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی استان زنجان با برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای طرح‌های متنوع سبب ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی ورزشکاران و مربیان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات