خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خراسان جنوبی مطرح کرد:

رسالت خطیر روابط عمومی بسیج در ترویج ارزش ها

سردار نظری در دیدار با معاون روابط عمومی بسیج تاکید کرد: بسیج و سپاه از آنجا که همواره خادم مردم بوده و خواهند بود لذا روحیه مردمی بودن در این تشکل الهی موج می زند. و خدمت به خلق خدا، افتخار ماست.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صبح امروز سرتیپ دوم پاسدار یعقوب علی نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان خراسان جنوبی با اسماعیل احمدی مشاور ریاست سازمان بسیج و معاون روابط عمومی این سازمان دیدار و گفتگو کرد .

فرمانده سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت عصر ارتباطات و رسانه خاطر نشان کرد: در جنگ نرم، رسانه در خط مقدم این جبهه بوده و بارزترین نقش از آن اهالی رسانه می باشد .

وی ضمن امیدواری نسبت به تغییر و تحولات اخیردر اقدامات روابط عمومی بسیج تاکید کرد: در این جنگ نابرابر که استکبار با تمام قوا به صحنه آمده است باید بتوانیم با برنامه ریزی و هوشمندی عمل نماییم.

سردار نظری ادامه داد: در همین امر، روابط عمومی بسیج در ترویج ارزش ها و به ویژه فعالیت ها و برنامه های گسترده ی بسیج در موضوعات و عرصه های مختلف رسالت خطیر و مهمّی دارد .

در این دیدار، احمدی معاون روابط عمومی بسیج نیز ضمن بیان برخی دستاوردهای این مجموعه اظهار داشت: بی شک هر چه در حوزه رسانه تلاش شود باز هم نمی توان ذره ای از مجاهدت بسیجیان را به اطلاع افکار عمومی رساند .

این فعال رسانه ای افزود: بحمدا... امروز ارتباط و تعامل بسیج با عموم رسانه ها بسیار صمیمانه و کاربردی می باشد و اصلی ترین اقدام ما بایستی به معرفی اقدامات بسیج و شناساندن بسیجیان نخبه به آحاد جامعه اختصاص یابدکه اقدامات آموزشی و پژوهشی روابط عمومی یقیناً در این امر ، موثر می باشد.

گفتنی است در این جلسه، معاون روابط عمومی و مسئول بسیج رسانه استان نیز حضور داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها