خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین سنجری در دیدار با معاون روابط عمومی بسیج گفت: همواره فتنه و فتنه گران خط قرمز ما بوده و در این موضوع با هیچ کس تعارف نداریم.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه با اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به حضور برخی چهره های خاص در استان خراسان جنوبی تصریح کرد : مردم این استان همواره در ولایت مداری و دفاع از اصول و ارزش های انقلاب زبانزد بوده و افراد معلوم الحال نمی توانند با تنفس مصنوعی، چهره ی این استان انقلابی را مخدوش کنند.

وی در همین خصوص افزود: همواره فتنه و فتنه گران خط قرمز ما بوده و در این موضوع با هیچ کس تعارف نداریم.

این چهره انقلابی، عمل به شعار سال را تکلیف همگان خوانده و بیان کرد: درایت و هوشمندی همیشگی مقام معظم رهبری موجب خنثی نمودن طرح ها و توطئه های دشمن و ایادی داخلی آن گردید که یقیناً گذشت زمان ، اهمیت این نامگذاری را بهتر مشخص خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، پس از استماع رویکرد ها و سیاست ها و اقدامات روابط عمومی بسیج در سراسر کشور تاکید کرد: روابط عمومی بسیج جایگاهی مهم و نقشی ارزنده در افکار عمومی دارد.

امام جمعه سربیشه ضمن تشکر از حضور معاون روابط عمومی بسیج در مناطق و روستاهای مرزی تصریح کرد: ضروری است سایر مسئولان نیز برای درک صحیح از وضعیت فرهنگی و اجتماعی تمامی مردم، از پایتخت فاصله گرفته و به تمامی استان ها به ویژه مناطق مرزی و دور دست سفر کرده و از نزدیک با مردم به گفتگو بنشینند.

در این دیدار که سرهنگ پاسدار علی آبادی معاون روابط عمومی سپاه استان خراسان جنوبی نیز حضور داشت دکتر اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج نیز پیرامون اقدامات رسانه ای بسیج صحبت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها