خبرهای داغ:
مديركل خدمات مشتركان شركت آب و فاضلاب كشور:

مصرف 4000000 متر مکعب آب در سال توسط ایرانی ها

مديركل خدمات مشتركان شركت آب و فاضلاب كشور از مصرف چهار میلیون متر مکعبی آب توسط مشترکین در سال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۳۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، معصومه آذرگون عصر امروز در همایش بزرگ واگذاری خدمات به دفاتر ای سی تی روستایی که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال 1394 بر اساس ماده 3 قانون هدفمندی باید به قیمت تمام شده آب بها برسیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مشترکین روستایی 15 درصد و مشترکین شهری 30 درصد قیمت تمام شده را پرداخت می‎کنند و آخرین افزایش تعرفه شرکت آب و فاضلاب کشور در سال 1392 بود که 20 درصد افزایش پیدا کرد.
مديركل خدمات مشتركان شركت آب و فاضلاب كشور ادامه داد: 20 میلیون مشترک آبفا در شهر و پنج میلیون مشترکین در روستاها قرار دارند و متوسط مصرف مشترکین شهری 15.5 متر مکعب و در روستاها  بین 12 تا 13 متر مکعب در ماه است.
آذرگون با بیان اینکه در ایران 4 میلیون متر مکعب آب هر سال مصرف می‎شود، بیان داشت: نزدیک 500 هزار مشترکین شهری و روستایی در استان گلستان وجود دارد که 2.5 درصد مصرف کشور آب مصرف می‎کنند.
وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت و ای سی تی روستایی ها در کل کشور 75 درصد خدمات ما را انجام می‎دهند  و در کل کشور 53 درصد قبوض  روستایی و 80 درصد قبوض شهری غیر حضوری از طریق این دفاتر پرداخت می‎شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار