خبرهای داغ:
مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گلستان:

واگذاری 100 خدمت دستگاه‎های اجرایی به دفاتر پیشخوان

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گلستان گفت: که در سال جاری 100خدمت برخی از دستگاه‎های اجرایی از قبیل علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و سلامت را به دفاتر پیشخوان واگذار میکنیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۳۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدی علی بگلی عصر امروز در همایش بزرگ واگذاری خدمات به دفاتر ای سی تی روستایی که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولت در کنار دولت و دستگاه های اجرایی مثلث کارایی را در استان گلستان تشیکل داده است.
وی تصریح کرد: 443 دفتر ای سی تی روستایی و 147 دفتر پیشخوان شهری به همراه هشت دفتر پیشخواه روستایی خدمات عمومی و غیر دولتی را به شهروندان گرگانی ارائه می‎کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گلستان ادامه داد: به دنبال این هستیم که در سال جاری 100خدمت برخی از دستگاه‎های اجرایی از قبیل علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و سلامت را به دفاتر پیشخوان واگذار کنیم.
علی بگلی با بیان اینکه درصد موفقیت این خدمات در دفاتر خدماتی مشخص نیست، گفت: فرهنگ سازی موضوعی است که باید نسبت به دفاتر پیشخوان در جامعه شکل بگیرد.
وی عدم نیروهای متخصص شاغل را از دغدغه‎های اصلی دفاتر پیشخوان دولت دانست و گفت:  به دنبال این هستیم که در دفاتر پیشخوان  در یک پنجره واحد خدمات، بازرایابی و مدیریت کسب و کار را ساماندهی کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار