خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی؛

نشست مشترک فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی در قم برگزار شد

نشست مشترک فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی استان قم با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست مشترک فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام با حضور 85 نفر از دانش آموزان بسیجی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزهای مقاومت در مرکز آموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی(ره) برگزار شد.

سید جواد میرهادی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در ایتدای این نشست توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهان دانش آموز اشاره نمود و حضور موفق دانش آموزان در عرصه فرماندهی واحدهای مقاومت مدارس را یکی از نقاط قابل اتکا و پیش برنده برای کادر سازی انقلاب اسلامی دانست که در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت های این تربیت یافتگان برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به تعاملات صورت گرفته با موسسه علمی آموزشی رزمندگان و معاونت علمی پژوهشی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، افزود: با پیگیری و اقدامات لازم، از ابتدا به این موضوع توجه شد که فعالیت خالصانه این عزیزان در عرصه فرماندهی واحدمقاومت، تاثیر نامطلوبی بر شرایط تحصیلی شان نگذارد و تلاش و جهاد علمی و عملی را توأمان پیش ببرند.

در بخش دیگر این نشست، فرهادی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی کشور، ضمن تشکر از فعالیت های برادران و خواهرانی که عهده دار مسئولیت فرماندهی واحدهای مقاومت پیشگام هستند؛ مواردی را پیرامون نقش تزکیه و ارتباط هر چه بیشتر مخلوق با خالق بیان داشت.

وی به فضیلت و عظمت ماه پر خیر و برکت رجب اشاره کرد و ضمن اشاره به روایاتی از ائمه معصومین(ع)، دانش آموزان بسیجی را به بهره مندی از دریای بی کران فضایل این ماه فراخواند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی افزود: موفقیت هایی که برای مجموعه های بسیج و بسیجیان حاصل شده و خواهد شد؛ در گرو پیوند و ارتباط هر چه عمیق تر با مفاهیم قرآن و سیره ائمه(ع) است و ما باید به این موضوع به عنوان یک اصل، توجه جدی داشته باشیم.

وی با طرح سوالاتی پیرامون کمیت و کیفیت فعالیت ها و اقدامات، در فضایی تعاملی، در جریان عملکرد و برنامه های صورت گرفته توسط فرماندهان دانش آموز قرار گرفت.

از جمله موارد مطرح شده، ارتباط گیری با مساجد محل سکونت دانش آموزان، اجرای جلسات حلقه های صالحین در مکان های عبادی و ارزشی، تعامل و ارتباط با معلمان و دانش آموزان در برنامه های جاری و... بود که توسط نمایندگان حوزه های برادر و خواهر، عنوان شد.

در پایان جلسه به منظور ارج نهادن به تلاش و فعالیت های صورت گرفته فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام، تعدادی از آنان با اهدای هدایایی مورد تجلیل واقع شدند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار