خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم با اعلام اینکه در منطقه پردیسان نزدیک به 12 هزار خانواده طلبه ساکن می باشند، گفت: این منطقه دارای ظرفیتی ویژه جهت استفاده در برنامه های صالحین می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۱۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین مرادی طی سخنانی در خصوص اهمیت اجرائی شدن شجره طیبه صالحین اظهار کرد: در شجره طیبه صالحین بر شایسته گزینی ارکان صالحین، نظارت برتمامی سطوح، واقعی کردن ارکان صالحین تمرکز نموده و از سرگروه ها و مربیان محترم خواستاریم دستورالعمل ها را به دقت مطالعه نموده تا با مشکل موازی کاری مواجه نشویم.

وی ابراز کرد: لازم است با سایر ارگان ها و نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز و سایر نهادها تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشیم و از ظرفیت سه گانه مسجد، مدرسه و پایگاه نهایت استفاده را ببریم.

مرادی با اشاره به فرصت های موجود در محدوده سرزمینی این ناحیه افزود: الحمدلله در حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، حدود 80 درصد دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی قم، سکونت بیش از 60 درصد طلاب،مدارس و حوزه های علمیه و وجود چهار نماز جمعه اعم از قم، پردیسان، کهک و سلفچگان قرار دارد که ظرفیت ویژه ای را در اختیار ما قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در منطقه پردیسان نزدیک به 12 هزار خانواده طلبه ساکن می باشند، این منطقه دارای ظرفیتی ویژه جهت استفاده در برنامه های صالحین می باشد، چرا که اغلب سرگروه های حلقه های صالحین در این منطقه را طلاب حوزه های علمیه تشکیل می دهند که شاید در سایر نواحی استان چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم بیان کرد: امکانات در این منطقه در حد مطلوب وجود دارد ولی تمام سعی خود را جهت جذب بیشتر امکانات و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد، دانشگاه ها و مراکز استانی انجام می نماییم.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای تفریحی ورزشی برای بسیجیان از برنامه های ویژه ای است که برای جذب و ایجاد انگیزه جهت حضور فعال در برنامه های بسیج پیش بینی شده است و در این زمینه در حال رایزنی جهت اختصاص اردوگاه های استانی و کشوری برای بسیجیان هستیم.

مرادی اذعان داشت: با توجه به اینکه اکثر متربیان ما نوجوانان و جوانان هستند، در نتیجه برنامه ریزی علمی جهت رشد و پیشرفت علمی آنها بسیار اهمیت دارد تا انشاالله بسیجیان در زمینه علمی نیز جزء برترین های این حیطه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه از برنامه های بسیار خوب و مناسب جهت رشد معنوی، بصیرتی و سیاسی بسیجیان محسوب می شود و لازم است تا نماز جمعه به صورت یکب رنامه محوری در برنامه های بسیجیان قرار گیرد، چرا که نمازجمعه نمایشی از اقتدار نظام و بسیج محسوب می شود.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در پایان گفت: شاید ناحیه امام حسن مجتبی (ع) تنها ناحیه بسیجی در کشور باشد که در حوزه استحفاظی آن، چهار نمازجمعه همزمان برگزار می گردد که فرصتی بسیار مغتنم برای حضور بسیجیان و پوشش فرهنگی و بصیرتی بسیجیان این ناحیه می باشد و حضور بسیجیان در این برنامه باعث قوت قلب دلسوزان نظام است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها