خبرهای داغ:
سردارسرتیپ غیب پرور گفت: هر وقت اتکائ ما به خدا بیشتر باشد نصرت الهی هم نازل می شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۳۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اعضای شورای فرماندهی سپاه فجر استان فارس، معاونین ومسئولین اقشار ،فرماندهان نواحی چهارگانه شیرازدر سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال دولت وملت، همدلی وهمزبانی نامیده شده است باآیت الله ملک حسینی دیدارکردند.

فرمانده سپاه فجراستان فارس  دیدار با آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی را تجدید پیمان مجموعه سپاه با روحانیت انقلابی در خط ولایت و رهبری که همواره موفق  بوده اند برشمرد و گفت: مرحوم حضرت آیت الله  ملک حسینی یکی از عالمان دینی است که در نشر معارف اهل بیت (ع)  سهم عمده ای داشته و آثار آن بزرگوار باقیات و صالحاتی است که به جا گذاشته وبه حق سوابق این انسان وارسته  در پیروزی انقلاب حضرت امام (ره) واضع و روشن است.
شورای فرماندهی سپاه فجر با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند

سردارسرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرور باتوجه به نزدیکی ایام سالروزفتح خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس  عملیات بسیارسخت وپیچیده ای بود و وقتی خرمشهر فتح شد و به پیروزی رسید رزمندگان اسلام خاک خرمشهر را بوسه می زدند و خدا را شاکر بودند.

وی عملیات بیت المقدس را یکی ازبرکات خداوند درطول دفاع مقدس برشمرد و گفت: در آن برهه از جنگ چون به خدا متکی شدیم خدا برکاتش را نازل کرد، امروز هم نسخه همان نسخه است هر وقت اتکائ ما به خدا بیشتر باشد نصرت الهی هم نازل می شود.

آیت الله سیدشرف الدین  ملک حسینی بااستناد به آیات و روایات گفت: بهترین عناصر کسانی هستند که دعوت به سوی خدا می کنند و مردم را با خداوند آشتی می دهند و یک جهت واحد در جامعه ایجاد می کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان کهکیلویه وبویراحمد ونماینده مردم این استان درخبرگان رهبری باتوجه به شعارسال افزود: باید موانع تحقق شعارسال که همانا دولت وملت، همدلی وهمزبانی است رابرطرف کنیم وگرنه تکرار این شعار خدمت به مقام معظم رهبری نیست.

وی بیان داشت: بدون شک ایجاد همدلی در جامعه جز با دعوت به الله دعوت به پاکی ها، ترویج فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر میسر نمی شود.
شورای فرماندهی سپاه فجر با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند
 
آیت الله سیدشرف الدین  ملک حسینی درجمع اعضای شورای فرماندهی سپاه فجر بابیان این مطلب که اگر کسی تصور بکند که منظور امام خامنه ای (مدظله العالی) این است که سکوت بکنیم تا همدل باشیم گفت: این سکوت، استمرار در فساد جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها