خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه شهیدین، یکشنبه شب با حضور علما و خانواده های شهدای طلبه این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای این مراسم که به همت مدیریت و پایگاه مقاومت بسیج طلاب مدرسه شهیدین وابسته به تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع(برگزار شد،کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ایثار و شهادت پخش شد و فضای معنوی خاصی در این مراسم ایجاد شد.

سخنران اصلی این مراسم حسین یکتا مسئول ستاد خاتم الاوصیا(عج) بود که در سخنانی به ذکر جایگاه ایثار و شهادت و بایسته های زندگی ایثارگرانه پرداخت.

وی گفت: فعال فرهنگی دفاع مقدس بیان کرد: باید برای مردم به شکلی این مباحث را بیان کنیم که هم خود رشد کنیم و هم آنها را رشد دهیم؛ رهبری بیان کردند که باید در شرایط فرهنگی امروز، ید بیضا را در بیاوریم و عصای موسی را بیاندازیم؛ یعنی باید در این راه جهاد کنیم؛ عصا موسی و ستاره های مسیریاب شهدا هستند.

یکتا افزود: باید بدانیم که در بیرون از این مدارس جوانان ما با هزاران شبهه روبرو هستند و اگر ما در این مدارس آماده نشویم، در مقابل این تهاجمات چهره به چهره و رودررو و وایبری و واتساپی شکست می خوریم.

وی اظهارکرد: در این یادواره ها باید نفس عمیق بکشیم و نفس مطمئنه را ببینیم؛ امروز جوانان ما نفس تازه می خواهند چون دشمنان این فضا را آلوده کردند و طلاب باید این نفس و هوای تازه فرهنگی را به جوانان منتقل کنند و یکی از راه های آن وصیت نامه خوانی است.

گفتنی است در این مدرسه نمایشگاهی از آثار شهدا، وصیت نامه شهدا و زندگی نامه شهدای مدرسه علمیه شهیدین برگزار شد و طلاب جوان با شهدای این مدرسه آشنا شدند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها