خبرهای داغ:
در گلستان انجام شد:

همایش استانی جنگل نوردی جمعیت هلال احمر

معاون امور جوانان هلال احمر استان گلستان گفت: بیش از 150 نفر از اعضای جوانان هلال احمر درهمایش استانی جنگل نوردی در استان گلستان شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۴۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، الهام اختری در حاشیه همایش جنگل نوردی جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: این گردهمایی به همت واحد تربیت بدنی حوزه جوانان درمنطقه جنگلی سفید چشمه به سمت تپه نورالشهدا شهرستان گرگان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش در هفته هلال احمر توانمندسازی اعضا، کمک به آموختن کار گروهی و در کنار یکدیگر بودن و زندگی در شرایط سخت برای اعضا بود که طبق برنامه های از پیش تعیین شده عملیاتی شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان گلستان افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بر اساس اهداف و مأموریت ها در راستای تربیت نیروها ی جوان و همیشه آماده در صحنه قدم های مؤثری برداریم.

وی از برگزاری ایستگاه صلواتی و چادرهای عضو گیری در نخستین روز هفته هلال احمر خبر داد و گفت: گردهمایی دبیران کانون های جوانان استان، اعم از طلاب و دانشجویی در مرکز استان، همایش تجلیل از دبیران فعال و کارگاه توانمند سازی در این روز برای دبیران کانون ها از دیگر برنامه های هلال احمر استان به شمار می رود.

معاون امور جوانان هلال احمر گلستاننشست جوانان، داوطلبان و امدادگران با حضور نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: در این برنامه از جوانانی که در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حضور فعال داشتند، تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها