خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین در دیدار با مدیر کل اوقاف قزوین خبر از آمادگی کانون جهت راه اندازی کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۵۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به منظور گسترش تعاملات بیشتر بین کانون پرورش فکری کودکان،نوجوانان و اوقاف و امورخیریه استان قزوین حسین علیجانی کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان و اوقاف و امورخیریه استان قزوین  ، با حضور در دفتر حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با ایشان دیدار نمودند.

حسین علیجانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان  استان قزوین در این دیدار کانون را جایگاه بالندگی فرهنگ، اندیشه و هنر کودکان و نوجوانان برشمرد که شناسایی و پرورش استعدادها و توانمندی مخاطبین خود را دنبال می‌کند.

 علیجانی گفت: امید است با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین  زمینه برای گسترش برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه افزایش یابد.

 وی  یادآور شد: حوزه کاری اوقاف و کانون، اشتراکات بسیاری دارد و در نهایت هدف هر دو دستگاه نیز ارایه خدمات متنوع و مفید برای مخاطبان به ویژه نسل جوان است که امید است در این زمنیه موفق شویم.

  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان  استان قزوین گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کانون پرورش فکری آماده ارایه کتاب های کودک به منظور راه اندازی وغنی سازی کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه  است.

این مقتم مسئول در خاتمه متذکرشد: آماده هرگونه همکاری دوسویه و مستمر با اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به ویژه در خیمه های کودکان و نوجوان این اداره کل در کارویژه های فرهنگی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه هستیم .

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها