فرماندار مغان مطرح کرد؛

اجرای 37 پروژه آبرسانی روستایی در مغان

فرماندار گرمی مغان از در حال اجرا بودن 37 پروژه آبرسانی در روستاهای این شهرستان با 100 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۶۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،محمود علایی در جلسه شورای اداری گرمی مغان بخشداران را به حل معارض اجتماعی برای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی در روستاها فراخواند.

وی با اشاره به این که از سال گذشته با تخصیص 42 میلیارد ریال برای شهرداری گرمی عملیات آسفالت معابر این شهر آغاز شده رفع نواقص و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان ها را ضروری دانست.

وی گفت: در صورتی که شهرداری گرمی نسبت به برطرف کردن عیوب معابر آسفالت شده اقدام نکند سهل انگاری صورت گرفته در این زمینه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس شورای اداری گرمی مغان نسبت به ورود شرکت های تعاونی مرزنشینان این شهرستان به کارهای منفعت طلبانه و سودجویی های غیرقانونی هشدار داد و مدیران شرکت ها را به صداقت با مردم و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را به انجام وظیفه در قبال عملکرد شرکت های مذکور فراخواند.

او به ساخت کارگاه بتن سازی در حاشیه کارخانه شیرآلات قهرمان با صرف 10 میلیارد ریال توسط مجری و سرمایه گذار این کارخانه اشاره کرد و کارگاه تولید فیلتر هوا با اشتغال زایی هفت نفر در روستای دریامان بخش مرکزی ، راه اندازی واحد جهاد دانشگاهی گرمی، کلنگ زنی ساختمان رادار پیشرفته هواشناسی و آغاز احداث سردخانه میوه با 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را از برنامه های در دست اقدام برشمرد.

فرماندار گرمی مغان همچنین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام راحل بر لزوم برگزاری آیین مردمی مناسبت های یاد شده با همکاری دستگاه های اداری مرتبط تاکید کرد.

علایی، خسارت وارده بر مزارع منطقه از بیماری لب شتری یا پیچیدگی برگ هلو را جدی دانست و با اشاره به ورود 40 نیروی تازه استخدام به جهادکشاوری این شهرستان خواستار برآورد میزان خسارت و انجام وظیفه دستگاه مربوطه در این زمینه شد.

در این جلسه بابک نجفی به عنوان سرپرست اداره برق گرمی معرفی و از علی بخشی به عنوان مربی و فعال ورزش های بومی محلی تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات