خبرهای داغ:

دو خبر کوتاه از حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده قم

برگزاری جلسه شورای امر به معروف پایگاه شهید چمران و اردوی 2 روزه کادر سازی با عنوان افسران موعود از مهمترین اقدامات حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) قم است.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۶۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای امر به معروف پایگاه شهید چمران حوزه شهید ورزنده با حضور مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)سپاه استان قم، فرماندهان کلانتری 12خیابان باجک و حرم مطهر، شهردار منطقه7، نماینده سازمان میراث فرهنگی استان، سروی فرمانده حوزه شهید ورزنده و حجت الاسلام فاطمی نسب دبیر شورای امر به معروف این حوزه برگزار شد.
در این جلسه با محوریت شناخت فرصت های محدوده حرم و پایگاه شهید چمران و رفع آسیب های اجتماعی آن محدوده تبادل نظر و گفتگو شد.

مختاران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)نیز طی سخنانی در این جلسه اظهار کرد:شورا های امربه معروف و نهی از منکر مشکلات مردم را به گوش مسئولین برساند و مسئولین به شورا های امربه معروف تشکیل شده در پایگاه های بسیج و مساجد توجه کنند.

سروی، فرمانده حوزه شهید ورزنده نیز با تاکید بر توانمندی های بسیج گفت: نیروی مقاومت بسیج قابلیت برطرف کردن آسیب های فرهنگی - اجتماعی را دارد و می توان با تشکیل قرارگاه های فرهنگی مشکلات اجتماعی برطرف نمود.

وی با تاکید بر نام گذاری سال1394 گفت: نیروی بسیج که یک نیروی مردمی است آماده هرگونه همکاری با دستگاه های دولتی می باشد.

برگزاری اردوی 2 روزه کادر سازی با عنوان افسران موعود

اردوی 2 روزه کادر سازی با عنوان افسران موعود به همت پایگاه نمونه کشوری شهید سید مصطفی خمینی(ره) حوزه شهید ورزنده در اردوگاه ولایت برگزار شد.

در این اردو که 30 نفر از بسیجیان و متربیان حلقه های صالحین حضور داشتند، با مبانی کلاس داری، طرح نامه نویسی، برنامه ریزی جشنواره های فرهنگی و اردو های جهادی و.... توسط استادان برجسته آشنا شدند.



ارسال نظرات